וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ניר לוין הרחיק את אלירן עטר מהאימון

החלוץ התעמת עם המאמן ונשלח לחדר ההלבשה. קולאוטי יפתח במקום יצחקי מול מכבי חיפה בראשון, גיא חיימוב ערך אימון מלא

מכבי תל אביב קיימה הבוקר (שישי) את האימון הטקטי המסכם לקראת משחק החוץ נגד מכבי חיפה, ביום ראשון בקרית אליעזר. הצהובים מייחסים חשיבות רבה למשחק, במאבק הצמוד על הכרטיס לאירופה, והרוחות התלהטו באימון כשאלירן עטר החליף מילים עם המאמן ניר לוין ששלח אותו לחדר ההלבשה.

מעבר לכך, סגל חסר מאוד עמד לרשות לוין, כאשר ברק יצחקי, עומר ורד ורחמים צ'קול הפצועים, לא התאמנו. סאבו פאביצ'ביץ' נפגע בקרסולו במהלך האימון ולא צפוי להיכלל בסגל למשחק. מי שכן ערך אימון מלא הוא גיא חיימוב, שנפגע אמש בקרסולו, אך חש טוב יותר היום והוא צפוי לפתוח בהרכב ביום ראשון. על פי התרגול הטקטי, מסתמן שרוברטו קולאוטי יפתח על חשבונו של יצחקי וגיז'רמו ישראלביץ' תורגל במקום עטר. מי שעשוי להיכלל בסגל לראשונה מזה זמן רב הוא האריס מדוניאנין, שמתאמן מזה שבועיים באופן מלא עם הקבוצה.

יצחקי, שסובל מקרע בשריר הירך האחורי וסיים את העונה, ימריא ביום ראשון לברצלונה, שם ינותח בברכו אצל דוקטור רמון קוגאט, הרופא של קבוצת ברצלונה שניתח אותו לפני שנה וחצי בעת שנפצע וקרע את הרצועה הצולבת בברכו. לקראת המשחק סיבסדה הנהלת המועדון הסעות לקרית אליעזר, עבור אוהדי הקבוצה, במחיר של 25 ש"ח לאדם.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully