וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "גם לקבוצות אלופות קשה לעשות רצף כזה"

בית"ר ירושלים רשמה ניצחון שמיני ברציפות, אלי כהן מעריך את ההישג: "ננסה לשבור את השיא". אליחן: "הכל בשביל הקהל"

בית"ר ירושלים המשיכה הערב (שבת) את סיומת העונה המוצלחת שלה אחרי שניצחה 0:1 את הפועל פתח תקוה ועלתה למאזן של שמונה ניצחונות רצופים. ההישג הזה טוב יותר מכל קבוצה אחרת בליגת העל העונה, כולל האלופה קרית שמונה, שרשמה רצף של שבעה ניצחונות.

מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן, התייחס לשיא הטרי ולניסיון לשבור את שיא הניצחונות הרצופים של המועדון שעומד על תשעה. השיא הזה נקבע בעונת 1996/97, וגם אז אלי כהן עמד על הקווים של בית"ר ירושלים.

"אנחנו רוצים לשבור שיא, אנחנו מקווים לעשות את זה", אמר המאמן המאושר בסיום, "קשה לעשות רצף כזה גם לקבוצה שרצה לאליפות. הקבוצה שלי ב-96/7 הייתה הכי גדולה של בית"ר בדור הזה וגם אז היה קשה".

על מצבה הנוכחי של בית"ר והמשחק היום אמר אלי כהן: "אמרתי שאולי נגיע למחזור האחרון ונינצל, ושאני אשמח מאוד, אבל האמנתי שנינצל. השחקנים עשו את הסוויץ' בגדול וכולנו חזרנו בגדול. היה משחק חלש שלנו היום, אבל הגענו להרבה מצבים".

כהן התייחס גם לעתיד ואמר: "אין ספק שצריך להכין את הקבוצה לעונה הבאה. להכין מחנות אימונים, לכוון את השחקנים לקראת החופשה. אני מקווה שהכל יסתדר. אנחנו מקווים לזר ברמה גבוה, נצטרך להביא שלושה שחקנים התקפיים טובים ואני מאמין שאז בית"ר תחזור למקומה הטבעי".

כובש השער צחי אליחן סיכם: "אני מקווה לקבל עוד הזדמנויות ולהמשיך ככה. זה הכל בשביל הקהל. זה לא שיש משהו שונה, אנחנו רצים, עובדים קשה ומשחקים ביחד".

מאמן הפועל פתח תקוה גילי לנדאו אמר בסיום: "עד ההרחקה היינו שווי כוחות. תקפנו, יזמנו, שלטנו. הם הגיעו למצבים, אבל גם אנחנו . אני לא מסכים שהיה לנו משחק לא טוב. מבחינתי גם אם אסוס טעה, זה לא מקלקל עונה גדולה שהוא עשה". לנדאו נשאל מה ממשיך להניע את הקבוצה שלו אחרי שהוא ירד ליגה ואמר: "הרצון לנצח, השנאה להפסיד, יצר התחרות. שידור ישיר, כל אחד רוצה להראות מה הוא יודע ויש מחויבות לקבוצה ולאוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully