וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את הפועל פתח תקוה

קבוצתו של אלי כהן ניצחה 0:2 את הפועל פ"ת ושברה את שיא הניצחונות הרצופים העונתי עם שמונה. אליחן ודיאמנט כבשו

בית"ר ירושלים ניצחה הערב (שבת) 0:2 את נועלת הטבלה הפועל פתח תקוה, ושברה את שיא הניצחונות הרצופים העונתי. זה היה הניצחון השמיני ברציפות של בית"ר ירושלים שפורחת מאז מינויו של המאמן אלי כהן, והיא ממשיכה להצדיק את תואר הקבוצה הטובה של סוף העונה בכדורגל הישראלי.

צחי אליחן שחקן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
שער בכורה העונה בליגת העל. צחי אליחן/מגד גוזני

שחקני בית"ר ירושלים הבינו שיש להם על מה לשחק, וכך זה נראה גם על המגרש. לא ברור אם זה הפרמיות, או העובדה שהם הצליחו להשיג שיא חיובי השנה - שיא הניצחונות הרצופים העונתי. מה שבטוח, בית"ר ירושלים נראתה הרבה יותר טוב לאורך כל המשחק, וההבדל בין הניצחון בשני שערים לניצחון הרבה יותר גדול היה טמון ביכולת טובה של שוער הפועל פתח תקוה אוסטין אג'ידה, כמו גם בכמה רגעים של חוסר ריכוז מכיוונו של ערן לוי, שהירבה להחמיץ במחצית הראשונה. במחצית השנייה לוי ניסה לפרגן יותר לחברים שלו, וכך נותר השער השני של בית"ר ירושלים. בכל מקרה, זה היה משחק נהדר של לוי שהיה השחקן הדומיננטי על המגרש.

בבית"ר ירושלים שמחו לראות את צחי אליחן כובש את שער הבכורה שלו העונה בליגת העל. זה קרה בדקה ה-14, מה שהספיק לקבוצתו של אלי כהן עד לדקה ה-90. ואז, לירון דיאמנט שנכנס כמחליף שמונה דקות לסיום, התכבד בכיבוש השער השני של בית"ר ירושלים, שסגר עניין במשחק הזה. בין לבין, הפועל פתח תקוה שיחקה בעשרה שחקנים בשליש השלישי של המשחק בעקבות הרחקתו של ג'ונתן אסוס.

גילי לנדאו מאמן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
נמנע מתבוסה כואבת, אבל זה היה הפסד כואב. לנדאו/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 6 - הזדמנות להפועל פתח תקוה. שחר בלילטי בעט מ-25 מטרים, הכדור פגע בשחקן הגנה של בית"ר ירושלים וכמעט והכניע את אריאל הרוש.

דקה 8 - כדור חופשי לבית"ר ירושלים מצד ימין בזווית קשה. דן איינבינדר סובב לכיוון השער, שחקני ההגנה של פתח תקוה לא השתלטו על הכדור אבל למזלם הוא התגלגל החוצה ליד השער.

דקה 14 - שער! ערן לוי הרים כדור לרחבה מצד שמאל, אג'ידה הדף גרוע למרכז הרחבה. אייבינדר שלח בעיטה קצרה לכיוונו של צחי אליחן, שהמשיך לכיוון השער וכבש את שער הבכורה שלו העונה בליגת העל.

דקה 33 - החמצה ענקית לערן לוי. מהלך יפה מאוד של בית"ר שכלל דאבל פס בין אבי ריקן ללוי מצא את האחרון בעמדת כיבוש מצויינת כשהוא חופשי לגמרי במרחק של חמישה מטרים מהשער, אבל הכדור יצא החוצה.

דקה 37 - אבי ריקן קיבל כדור מערן לוי עם הגב לשער כשהוא בתוך הרחבה, הסתובב ובעט לידיים של אג'ידה.

דקה 40 - הזדמנות רצינית ראשונה להפועל פתח תקוה, אוראל אדרי קיבל מסירת רוחב מצד שמאל ובעט מקרוב ומהאויר החוצה.

דקה 50 - ערן לוי העביר את דניאל אדו והגיע למצב בעיטה נוח מ-16 מטרים, הכדור עולה מעל למשקוף.

דקה 63 - מתפרצת לבית"ר ירושלים, אבי ריקן קיבל כדור בצד שמאל של הרחבה ובעט כשהוא חופשי מול אוסטין אג'ידה, שוער הפועל פתח תקוה הדף.

דקה 74 - הפועל פתח תקוה נותרה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של ג'ונתן אסוס.

דקה 81 - ערן לוי עלה לניסיון בעיטת מספרת מ-18 מטרים, הכדור היה קרוב למסגרת ויצא החוצה.

דקה 90 - שער! מהלך גדול של בית"ר ירושלים. כדור עומק מרגלי אריאל הרוש הגיע לערן לוי, שפרץ מצד ימין והמשיך בדאבל פס מרשים עם לירון דיאמנט. השני קיבל את הכדור בחזרה כשהוא במצב טוב בתוך הרחבה, ובעט לתוך השער. 0:2 לבית"ר ירושלים.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, אנדריי פילאבסקי, תומר בן יוסף, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, דן איינבינדר (לירון דיאמנט, 82), דריו פרננדס, אבי ריקן, צחי אליחן (אופיר עמרם, 70), ערן לוי.

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, לורן בן ארי, דניאל אדו, פביאן סטולר, אורי כהן, ג'ונתן אסוס, שחר בלילטי, אוראל אדרי (ניסן אלקלעי, 90), אייל שן (מוחמד נאטור, 86), אור פישביין (ארמון בן נעים, 73), דומיניק וואסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully