וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בשיקגו ממצב הקרסול של ג'ואקים נואה

הצילום יצא שלילי, אך במועדון חוששים משבר. ריברס: "אמרתי לרונדו: 'רק תתקוף"'. קארל: "מזמן לא נהניתי כך מניצחון"

שיקגו הפסידה הלילה 79:74 לפילדלפיה במשחק מספר 3 וירדה לפיגור 2:1, אבל הדאגה הגדולה בקבוצה היא ממצבו של ג'ואקים נואה. הסנטר נפצע בקרסול ויצא מהמשחק בפתיחת הרבע הרביעי. על פי דיווחים, הצילום שעבר השחקן לא גילה ממצאים חריגים, אך בקבוצה עדיין קיים חשש לשבר. בשלב זה לא ברור האם נואה ישחק במשחק הרביעי ביום ראשון. הבולס, כידוע, איבדו את דריק רוז.

מאמן הבולס טום תיבודו התייחס לפציעה ולהפסד: "פציעות הן חלק מהמשחק וצריך קשיחות מנטאלית כדי להתגבר על זה. התמודדנו עם פציעות כל השנה. אנחנו צריכים שחקנים עם רצון לנצח ולא משנה מה הנסיבות. כולנו נהיה מוכנים למשחק הרביעי. אין לנו זמן לרחם על עצמנו".

הסלטיקס עלו גם הם ל-1:2 בסדרה מול ההוקס עם ניצחון 84:90 אחרי הארכה. רייג'ון רונדו הבריק את טריפל דאבל (17 נקודות, 14 ריבאונדים, 12 אסיסטים) למרות שלא קלע נקודה במחצית הראשונה. "אמרתי לו: 'תהיה סקורר, פשוט תתקוף וזה שחרר אותו", אמר המאמן דוק ריברס. "הרשתי טוב לגבי כל הזריקות שלי והחברים אמרו לי להישאר אגרסיבי. בלילה כזה שאני לוקח הרבה זריקות, מצאתי דרך להביא לקבוצה ניצחון", הוסיף רונדו.

הגארד אייברי בראדלי פרק את הכתף במהלך הרבע השלישי ולא שב לפרקט ובשלב זה הוא בספק גדול למשחק הרביעי בסדרה ביום ראשון. "הכתף יצאה מהמקום וזו בעיה שהוא סובל ממנה כל העונה. בדרך כלל הצליחו להחזיר לו אותה למקום, אבל לא הפעם. נדע בהמשך מה מצבו", אמר ריברס.

דנבר חזרה לחיים בסדרה מול הלייקרס עם 84:99 ביתי במשחק השלישי. "המשחק שלנו בנוי על אנרגיה והתלהבות וזה לא מסובך. כשאנחנו משחקים רע, אנחנו משחקים בלי אנרגיות, לא דוחפים ולוקחים יותר מדי זריקות מרחוק. הלילה היה כיף. אני לא זוכר מתי נהניתי כל כך מניצחון", אמר המאמן ג'ורג' קארל.

הנאגטס הוליכו 17:41 במהלך הרבע השני והלייקרס נותרו המומים. "האנרגיות שלהם עשו את ההבדל", אמר מייק בראון. "דנבר והקהל היו נואשים לניצחון". על קובי בריאנט, שקלע 7 מ-23 מהשדה, אמר המאמן: "הוא לקח את אותן זריקות שהוא לקח בשני המשחקים הראשונים. רק שהפעם הן לא נכנסו".

עוד הפסד לבולס, הלייקרס קרסו בדנבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully