וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דליו רוסי: "מעשה מצער, אבל מובן מבחינה אנושית"

המאמן המפוטר של פיורנטינה התייחס לאירוע בו תקף את ליאיץ'. הקבוצה מול לצ'ה (ש', 19:00). משחק 500 לטוטי בליגה

הסיפור המרכזי במחזור אמצע השבוע באיטליה היה תקיפתו שלוחת הרסן של מאמן פיורנטינה דליו רוסי נגד שחקניו אדם ליאיץ'. רוסי פוטר בעקבות התמונות הקשות וגם הורחק לשלושה חודשים, אבל הספיק לפרסם סוג של התנצלות בפני השחקן. "זה היה מעשה מצער, אבל מובן מבחינה אנושית", אמר רוסי, שטען כי ליאיץ' אמר לו כי הוא נכה יותר מבנו, אשר סובל מתסמונת דאון. "עשיתי טעות ואני משלם עך כך".

בינתיים מונה וינצ'נזו גווריני לתפקיד המאמן, והוא ינסה להבטיח עוד עונה של הוויולה בסריה A. פיורנטינה תתארח ביום שבת (19:00) אצל לצ'ה במסגרת המחזור ה-37 והלפני אחרון, כאשר נקודה תשאיר אותה בליגה באופן ודאי. בחמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות לצ'ה ניצחה שלוש פעמים ופיורנטינה אפילו לא פעם אחת, כך שהמשימה של גווריני בווייה דל מארה לא תהיה פשוטה. ניצחון של לצ'ה יקפיץ אותה מעל הקו האדום ויוריד לשם את גנואה.

במשחק המאוחר (21:45, ספורט1) תארח רומא את קטאניה באולימפיקו. הג'אלורוסי סיימו את שני משחקיהם האחרונים בתיקו, וכדי לשמור על סיכוי להגיע לאירופה הם חייבים לנצח. קטאניה המדורגת במקום ה-10 כבר נופשת, והיא עם ניצחון בודד בשמונת משחקיה האחרונים. זה יהיה ככל הנראה משחקו האחרון של המאמן לואיס אנריקה, שצפוי לפנות את המשרה לטובת יריבו בשבת, וינצ'נזו מונטלה, או לטובת אנדרה וילאש בואש. פרנצ'סקו טוטי, לעומת זאת, יציין את משחקו ה-500 בליגה במדי רומא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully