וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפורטוגל מדווחים: וילאש בואש בדרך לרומא

המאמן שפוטר העונה מצ'לסי נחשב למועמד המוביל להחליף את לואיס אנריקה, שכבר רמז שהוא יסיים את תפקידו בתום העונה

האם אנדרה וילאש בואש ימונה הקיץ למאמנה של רומא ויחליף בתפקיד את לואיס אנריקה? בפורטוגל מדווחים שהמאמן שהגיע כהבטחה גדולה לצ'לסי ופוטר ממנה במהלך העונה עשוי להגיע לאיטליה. אנריקה אמנם חתום לשנתיים ברומא, אבל חוסר ההצלחה שלו העונה והעובדה שהקבוצה שלו מתרחקת ממקום אפשרי באירופה בעונה הבאה, עשויה לגרום לסיום תפקידו.

אנריקה צוטט מוקדם יותר השבוע שהוא יודע כבר מה הוא רוצה לעשות בסוף העונה, ובכך רמז כי הוא מתכוון להתפטר. שמו של וילאש בואש כמועמד לרומא עלה כבר בקיץ שעבר, אחרי שראשי הקבוצה שוחחו עימו ובדקו את האפשרות להחתימו. לוילאש בואש הוצע להצטרף, אבל הדרישות הכספיות של פורטו תמורת שחרורו היו כבדות מדי עבור המועדון, שהחליט להחתים בסופו של דבר את אנריקה.

מלבד רומא, גם ולנסיה חושבת על האפשרות למנות את וילאש בואש, אבל נדמה שלרומא תהיה עדיפות. המנהל הספורטיבי של רומא וולטר סבאטיני התבטא באשר למעמדו של אנריקה, ואמר: "אחנו ממשיכים לקוות שהוא יישאר מכיוון שאנחנו יודעים שהוא יכול להשיג תוצאות טובות כחלק מהאמינות והלויאליות שלו. בכל מקרה, הוא יצטרך לבחון את המצב שלו ולקבל החלטה, גם עבור משפחתו. ההתלבטות שלו נובעת מכך שהוא חושב שהוא לא מקבל מספיק תמיכה, דבר שפוגם בקבוצה. אנחנו נמתין להחלטה שלו עד לסיום העונה".

רומא וקייבו נפרדו ב-0:0

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully