וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ניצחה 0:2 את פאלרמו

הפרטנופי חיזקו את מעמדם במקום השלישי עם שערים של קבאני והאמשיק. 27 דקות לערן זהבי. רומא וקייבו נפרדו ב-0:0

הליגה באיטליה מתקרבת לסיומה, ובינתיים נראה שמי שלא תשחק בעונה הבאה באירופה היא רומא. הג'אלורוסי ממשיכים לאבד גובה והיום (שלישי) הם סיימו רק ב-0:0 בחוץ מול קייבו, כשנכון לעכשיו הם מדורגים במקום השביעי, מרחק של שלוש נקודות מהמקום השישי שיוביל בתום העונה לליגה האירופית, כשנותרו לקבוצה לשחק שני משחקים בלבד.

הקבוצה של לואיס אנריקה, שלא ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים שלה כשהפסידה ליובנטוס ופיורנטינה וסיימה בתיקו נגד נאפולי, ייצרה מעט יותר מצבים מקייבו, אבל בסך הכל היא מיעטה לסכן את השער של סטפנו סורנטינו. תשע דקות מהפתיחה קרן של פרנצ'סקו טוטי מצאה את פרננדו גאגו, ששלח בעיטה מקצה הרחבה, אבל היא נהדפה. גם גבריאל היינצה הגיעה להזדמנות טובה בדקה ה-63 אבל הבעיטה שלו נעצרה. קייבו, שהשלימה חמישה משחקים ברציפות ללא ניצחון, נותרת במקום ה-12 בטבלה עם 45 נקודות.

נאפולי - פאלרמו 0:2

הפרטנופי הם אחת מארבע קבוצות שנלחמות על המקום השלישי והאחרון לליגת האלופות. כל הארבע החלו את המחזור עם 55 נקודות והניצחון החשוב הזה של נאפולי מעביר את הלחץ לשלוש היריבות, אודינזה, אינטר ולאציו. נאפולי השיגה משחק רביעי ללא הפסד, כאשר בדקה ה-16 מילאן מילאנוביץ' האורח גלש לכדור ברחבה וזה קיפץ לו מהרגל ליד. השופט הצביע על הנקודה הלבנה ואדינסון קבאני שלח חזק פנימה. האורוגוואי בחר שלא לחגוג את השער מול האקסית. עשר דקות להפסקה, הקפצה מבריקה של גוראן פאנדב הסתיימה בשער קל של מארק האמשיק. ערן זהבי נכנס בדקה ה-63 והיה פעלתן עם שתי בעיטות לשער, אבל זה לא עזר לפאלרמו, שלא ניצחה שישה משחקים ועדיין לא נשארה בליגה באופן רשמי.

ומה צפוי לנו בהמשך המחזור ביום רביעי?

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully