וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס סיימה ב-1:1 מול לצ'ה, מילאן ניצחה

הפער בצמרת עומד על נקודה, שני מחזורים לסיום. הגברת הזקנה שמטה יתרון אחרי טעות של בופון, הרוסונרי ניצחו 0:2

מי היה מאמין? דווקא ג'אנלואיג'י בופון, אולי אחד השוערים הטובים בהיסטוריה, הוא זה שעלול לעלות באליפות ליובנטוס. השוער הוותיק ביצע טעות קשה, שגרמה לקבוצה שלו לסיים ב-1:1 ביתי מול לצ'ה ולאפשר למילאן לצמק את הפער ממנה בפסגה לנקודה אחת בלבד, כשנותרו שני מחזורים בלבד לסיום העונה. זאת לאחר שהרוסונרי ניצחו 0:2 את אטאלנטה בבית, במסגרת המחזור ה-36 באיטליה. האירוע האלים והמוזר התרחש בפיורנטינה, כשהמאמן דליו רוסי הכה את שחקנו אדם ליאייץ' אחרי שהאחרון מחא לעברו כפיים.

צפו בתקרית המוזרה והאלימה

יובנטוס - לצ'ה 1:1

מי היה מאמין שאחרי שמונה ניצחונות ליגה רצופים, הקבוצה של אנטוניו קונטה תאבד נקודות דווקא מול לצ'ה ועוד בבית? יובנטוס סיימה ב-1:1 אומלל בבית מול הקבוצה מהמקום ה-18, שבמצב העניינים הנוכחי יורדת לליגה השנייה. כעת, הפער של יובנטוס ממילאן עומד על נקודה אחת בלבד, כשנותרו שני משחקים לסיום העונה. נותרו לנו 180 דקות לוהטות.

הגברת הזקנה כבשה את השער היחיד כבר בדקה השמינית כשהגבהה נהדרת של אנדראה פירלו הוותיק מצאה את קלאודיו מרקיזיו, שספק נגח לשער, ספק הוריד את הכדור למירקו ווצ'יניץ', אבל מה שבטוח הוא שהאיטלקי המוכשר הצליח להכניע את אנראה קונסילי וזה 0:1. חואן קואדראדו מהאורחת הורחק בשל צהוב שני בדקה ה-54, אבל למרות זאת הצליחה לאזן בדקה ה-85 אחרי טעות גסה של ג'אנלואיג'י בופון, שקיבל כדור מההגנה שלו, אבל איבד אותו לאנדראה ברטולאצ'י, שעבר אותו ומול שער ריק בעט פנימה את ה-1:1 המדהים.

מילאן - אטאלנטה 0:2

אמנם הרוסונרי לא הרשימו בתקופה האחרונה, אבל הערב הם הצליחו לרשום ניצחון ליגה שלישי ברציפות, כששניים מהם היו 0:1. הפעם זה היה מול אטאלנטה בבית בזכות שער של סולי מונטארי, שהשאיר את מילאן חזק במאבק האליפות, ארבעה ימים לפני הקרב הענק והכל כך חשוב מול אינטר בדרבי, שיכול להכריע את גורל האליפות.

הרוסונרי עלו ליתרון בדקה ה-10 כשפריצה של זלאטן איברהימוביץ' נגמרה במסירת רוחב לקווין פרינס בואטנג, שהגביה לאגף הרחוק, שם המתין סולי מונטארי, שדחק מקרוב פנימה את ה-0:1. שער שלישי של הקשר הגנאי המושאל מהיריבה העירונית אינטר. הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי מצאה את השני בדקה ה-90 כשרוביניו הגיע ראשון לכדור שחזר מהדיפה רעה קונסילי ונגח פנימה את ה-0:2 העצום מבחינת מילאן.

פארמה - אינטר 1:3

הפסד ראשון לאינטר בעידן המאמן אנדראה סטרמאצ'וני וכעת הנראזורי התרחקו מהמקום השלישי המוביל למוקדמות ליגת האלופות. בדקה ה-13 הכל נראה מצוין עבור האורחים כשווסלי סניידר ניצל בישול של דיאן סטנקוביץ' וכבש מזווית קשה את השלישי שלו העונה. אלא שהמארחים נהנו משתי דקות מצוינות בפתיחת המחצית השנייה. בדקה ה-53 בישל סבסטיאן ג'ובינקו לפרננדו מארקס את השוויון וכעבור שתי דקות כבש בעצמו את השער שהוביל למהפך. שמונה דקות לסיום היה זה אקס אינטר, ג'ונתן ביאביאני שסגר עניין במתפרצת אחרי בישול שני במשחק של ג'ובינקו המצוין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

צ'זנה - אודינזה 1:0

הזברות הקטנות המשיכו במגמת ההתאוששות ואחרי ה-0:2 על לאציו ביום ראשון, חיברו ניצחון נוסף ונצמדו לנאפולי במקום השלישי. דייגו פאבריני כבש את השער היחיד במשחק כבר בדקה הרביעית ועד לסיום, האורחים החמיצו שוב ושוב הזדמנויות להגדיל את התוצאה. צ'זנה, שכבר ירדה לסרייה B, השלימה משחק מספר 18 ברציפות ללא ניצחון.

לאציו - סיינה 1:1

לאציו המידרדרת, הפצועה והחסרה השלימה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון ולפחות תתנחם בעלייה למקום החמישי המוביל למוקדמות הליגה האירופית. מתיאה דסטרו העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-26, אבל המארחים הצליחו לאזן בדקה ה-62. אנטוניו קנדרבה הוכשל ברחבה וכריסטיאן לדסמה דייק מהנקודה הלבנה וסידר לביאנקוצ'לסטי נקודה.

פיורנטינה - נובארה 2:2

לא נלאה אתכם יותר מדי בפרטי המשחק, שנגמר ב-2:2. האירוע המרתק במשחק, ואחד האירועים המרעישים של השנה בכדורגל האיטלקי, הגיע בדקה ה-31. מאמן פיורנטינה דליו רוסי בחר להחליף את קשרו, אדם ליאייץ', בפיגור 2:0. הקשר הסרבי המוכשר ירד לספסל, ככל הנראה לאחר דין ודברים עם מאמנו, ואז, לפתע, רוסי שעט אל עבר הספסל והחל לחבוט בפניו של ליאייץ' ההמום. מספר מאנשי המועדון הפרידו בין הצדדים כעבור מספר שניות. בסיום המשחק, הודיע נשיא פיורנטינה על פיטוריו של רוסי.

צפו באירוע האלים והמוזר

משחקים נוספים:

גנואה - קליארי 1:2
לגנואה: רודריגו פלאסיו (12), בושקו ינקוביץ' (76)

קטאניה - בולוניה 1:0
לבולוניה: גאסטון ראמירס (79)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully