וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריק קרלייל: "קווין דוראנט הוא הסקורר הטוב בפלאנטה"

דאלאס מלקקת את הפצעים אחרי התבוסה הביתית לת'אנדר. טרי: "הם בעטו לנו בתחת". כרמלו מתוסכל ממיאמי (ומניו יורק)

כנראה שכבר אפשר להיפרד לשלום מדאלאס ולברך על כך שחובבי ה-NBA יקבלו העונה אלופה חדשה. המאבריקס הובסו הלילה (בין חמישי לשישי) 95:79 לאוקלהומה סיטי בביתם, צנחו לפיגור 3:0 בסדרה, ובעיקר נראו רע מאוד. אף קבוצה לא חזרה מפיגור בן שלושה משחקים בתולדות הפלייאוף, וקשה להאמין שהקבוצה של דאלאס, שנראית שבורה למדי כעת, תקבע את התקדים.

"המטרה שלנו היתה לבוא ולפתוח בטירוף, במקום זאת פתחנו עם 0 מ-6 מהשדה", אמר דירק נוביצקי המדוכדך. "בחרנו זמן רע לתת משחק מסריח. אף אחד לא שיחק טוב אצלנו, אבל צריך לתת לאוקלהומה סיטי קרדיט. הם נתנו חתיכת משחק גדול. לקחנו צעד אחורה כרגע אנחנו פשוט חייבים לנצח. כשאתה בפיגור 3:0 אתה לא חושב על לנצח ארבעה רצופים. נצטרך להראות קצת גאווה ביום שבת ולשחק הגנה טובה יותר".

מי שעדיין לא איבד אמונה למרות הכל הוא ג'ייסון טרי, שהגדיר את המשחק הלילה כ"משחק שביעי", ובסיומו נשמע נחוש: "האם אפשר להילחם במצבים כאלה, לשחק כקבוצה ולעשות את זה? אני חושב שאנחנו יכולים. אנשים חושבים שאני משוגע. צריך להוריד את הכובע בפני הת'אנדר, הם בעטו לנו בתחת בכל אספקט של המשחק".

בצד השני, אחרי שני משחקים בהם קלע 15 מ-44 מהשדה, קווין דוראנט סוף סוף הופיע לסדרה. נכון, היה לו את אותו ג'אמפ גדול לנצח את המשחק הראשון, אבל הלילה מלך הסלים של העונה הסדירה היה יעיל מתמיד, בדרך ל-31 נקודות ב-11 מ-15 מהשדה. "הוא פשוט היה עצמו הלילה", החמיא ראסל ווסטברוק לחברו. "אולי הוא הפתיע את כל השאר, אבל הוא פשוט היה עצמו. תמיד יש לו ביטחון".

גם ריק קרלייל יודע שאין ממש מה לעשות כשדוראנט קולע ככה: "הוא הסקורר הכי טוב בפלאנטה. שון מריון שמר עליו מעולה בשני המשחקים הראשונים, אבל היום דוראנט העלה הילוך". גיבור הלילה עצמו דווקא הצטנע ודאג להדגיש: "אנחנו יודעים שעדיין לא עשינו שום דבר".

לברון מצטנע, כרמלו מתוסכל, אמארה עדיין בספק

"הובלנו בתחילת הרבע האחרון, ואז היה לנו את השחקן הטוב בעולם שחוזר אל הפרקט, ככה שהיינו בסדר", הסביר דווין וויד כיצד מיאמי עלתה ליתרון 0:3 על הניקס, ודיבר כמובן על חברו הטוב לברון ג'יימס. קינג ג'יימס קלע שמונה נקודות רצופות בפתח הרבע המכריע של המשחק השלישי במדיסון סקוור גארדן, הפציץ 17 ברבע האחרון והוליך את ההיט ל-70:87 משכנע, שככל הנראה סוגר באופן סופי את הסדרה הזו.

המשחק הלילה היה הופעת הבכורה של לברון בגארדן, והוא זכה לקבלת פנים חמה למדי בשל ההחלטה להעדיף את מיאמי על פני ניו יורק בקיץ 2010. "אווירה עוינית", אמר קינג ג'יימס המפוקס בסיום. "אבל ניצחנו, וזה כל מה שחשוב לי. אזכור רק את הניצחון".

מנגד, ההגנה האדירה של מיאמי עצרה את כרמלו אנתוני על 22 נקודות באחוזים נוראיים של 7 מ-23 מהשדה. "ניסינו לעשות את זה הכי קשה שאפשר עבורו, לעייף אותו 48 דקות", אמר וויד, ולברון הוסיף: "אנחנו יודעים את החשיבות שלו לקבוצה, פשוט ניסינו להקשות עליו". אנתוני עצמו היה מתוסכל: "הם הרביצו לי כמה שהם היו יכולים. שמעתי את הספסל שלהם צועק: 'תמשיכו להרביץ לו'. הם פשוט זרקו כל מה שהיה להם עלי".

מייק וודסון לקח אחריות על כך: "פשוט לא הופענו מבחינה התקפית, ואני לוקח את זה על עצמי. במשחק השני הזזנו את הכדור טוב מצד לצד, הלילה לא עשינו את זה. הם שומרים חזק על כרמלו, מכריחים אותו לקחת זריקות קשות. הם עושים עליו דאבל-אפים ואנחנו חייבים לדאוג שהחבר'ה האחרים יקבלו זריקות נוחות".

אמארה סטודמאייר, שחבט במטף כיבוי אש בתום המשחק השני ונפצע בידו לא שיחק הלילה, והוא נמצא בספק גדול גם למשחק הרביעי. "זו תהיה החלטה של הרופאים", אמר וודסון, למרות שאמארה עצמו הדגיש כי הוא יתלבש במשחק הבא.

לברון התעלל בניקס, דאלאס בדרך הביתה

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully