וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גיא חיימוב בספק למכבי חיפה

השוער סובב את קרסולו באימון וכרגע לא ברור אם יוכל לשחק. רשימת פצועים ארוכה בסגל של לוין, קולאוטי צפוי לפתוח

מכבי תל אביב קיימה היום (חמישי) אימון נוסף לקראת משחק החוץ נגד מכבי חיפה, בקרית אליעזר ביום ראשון. עבור הצהובים מדובר במשחק קריטי בקרב על הכרטיס לאירופה, אך אם לוקחים בחשבון שמכבי תל אביב לא ניצחה את מכבי חיפה בקרית אליעזר בשמונה השנים האחרונות, אפשר להבין כי מדובר במשימה לא קלה בכלל.

סגל חסר עמד היום לרשותו של המאמן ניר לוין כאשר כאב הראש העיקרי הוא בעקבות פציעתו של השוער גיא חיימוב, שסובב את קרסולו במהלך האימון ונכון לעכשיו הוא בספק גדול למשחק ביום ראשון. שוער המשנה ברק לוי סיים רק הבוקר את הטירונות וגם הוא לא התאמן באופן סדיר בשלושת השבועות האחרונים. גם עומר ורד שסובל מפגיעה בשרירי הבטן, רפי דהן שנפגע בקרסולו ורחמים צ'קול שחלה, לא התאמנו והצטרפו לברק יצחקי שסובל מקרע בשריר הירך האחורי וסיים למעשה את העונה.

נכון לעכשיו, מסתמן כי רוברטו קולאוטי שכבש השבוע את שער הניצחון נגד מכבי נתניה, יקבל את הקרדיט מלוין והוא זה שיתפוס את מקומו של יצחקי הפצוע בהרכב הפותח.
לפני האימון נערכה אסיפת וידאו, בה צפו השחקנים בקטעים מהמשחק נגד מכבי נתניה. המאמן לוין ציין בפני שחקניו כי יכולתם במשחק לא הייתה גבוהה, אם כי המשימה הייתה לצבור שלוש נקודות ובזה הם עמדו בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully