וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ברק יצחקי גמר את העונה

החלוץ שקרע את השריר ברגל ייעדר משלושת המשחקים האחרונים של העונה: "אני מקווה לחזור כשיר בעונה הבאה"

מכבי תל אביב עוד מפנטזת להגיע לאירופה בעונה הבאה אחרי הניצחון על מכבי נתניה ביום שני האחרון, אבל היום (רביעי) התבשרה הקבוצה כי במחזורים האחרונים היא תחסר את ברק יצחקי, שגמר את העונה. הקפטן קרע את השריר האחורי של רגל שמאל בדקה ה-85 מול נתניה ולא יוכל לשוב לשחק העונה.

"אני סובל מכאבים בברך כבר תקופה ממושכת אבל למרות זאת שיחקתי על מנת לעזור לקבוצה להמשיך להתקדם בטבלה במטרה להגשים את המטרה של הבטחת כרטיס לאירופה", אמר יצחקי לאתר הרישמי. "צר לי שהפציעה הזו ביום שני סיימה לי את העונה מוקדם מהצפוי ותמנע ממני ליטול חלק בשלושת המשחקים החשובים נגד מכבי חיפה, בני יהודה וקרית שמונה. אני מקווה לחזור כשיר בעונה הבאה".

יצחקי ייצא בקרוב לברצלונה ויעבור ניתוח בברך על מנת לחזור כשיר לקראת העונה הבאה. הצהובים מדורגים נכון לעכשיו במקום החמישי בטבלה כשיש להם 52 נקודות, שלוש פחות מהפועל תל אביב שנמצאת במקום השני. ביום ראשון תפגוש הקבוצה בקרית אליעזר את מכבי חיפה.

בתוך כך, ממשיך המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף לבחון מועמדים לתפקיד מאמן הקבוצה, כאשר ההנחה היא שבכל מקרה לא תהיה הכרזה על זהות המאמן כל עוד הקבוצה נמצאת במירוץ אחר הכרטיס לאירופה בליגה, זאת על מנת לא להפריע לשחקנים במשימה שעוד נותרה להם עד סיום העונה.

קרויף בוחן גם אופציות לצירוף שחקני חיזוק, ביניהם מספר ליגיונרים שעשויים לנחות בקרית שלום לקראת העונה הבאה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אחד הראשונים שכבר קיבל פנייה מהצהובים הוא החלוץ בן שהר, שמשחק באוקזר הצרפתית ועשוי להגיע למדים הצהובים לקראת העונה הבאה.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully