וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרג פופוביץ' נבחר למאמן העונה

המאמן של סן אנטוניו זכה ל-77 קולות לעומת 27 של תיבודו שהגיע למקום השני. אמארה סטודמאייר יחמיץ את משחק 3

בעוד הקבוצה שלו מוליכה 0:1 בסדרת הפלייאוף שלה על יוטה ג'אז, זכה הערב (שלישי) מאמן סן אנטוניו, גרג פופוביץ' בתואר מאמן העונה. פופוביץ' הוליך את הספרס- שלדעת רבים מצאו את עצמם בפתיחת העונה הרבה מעבר לשיא שלהם- לעונה נהדרת של 50 ניצחונות לעומת 16 הפסדים בלבד, בדרך אל המקום הראשון במערב. אם זה לא מספיק, הוא עשה זאת כשמאנו ג'ינובלי הושבת למשך כמחצית מהעונה בגלל שבר ביד, ונאלץ להתמודד עם עוד כמה פציעות בדרך שלא ממש השפיעו על טור הניצחונות של הקבוצה.

פופוביץ' קיבל 77 קולות לעומת טום תיבודו משיקגו שזכה ל-27 קולות, ומאמן אינדיאנה פרנק ווגל. "אם אתה יכול לבחור בדראפט את דייויד רובינסון ואז לבחור את טים דאנקן, זה מסדר לך כמה עשורים עם סיכויים מאוד מאוד טובים להצלחה", אמר פופוביץ' על הצלחתו, "ככה שאלא אם אתה דופק את זה, קשה לקחת את הקרדיט כשהנסיבות הולכות בכיוון שלך".

המאמן זכה בתואר בפעם האחרונה בשנת 2003, אז זכתה הקבוצה בתואר השני שלה. "פופ עשה עבודה פשוט נהדת בשילוב של ניסיון וחוסר ניסיון", ניסה הג'נל מנג'ר של הספרס, אר.סי ביופורד להסביר כיצד הצליחה הקבוצה להעמיד מאזן כה מרשים בעונה המקוצרת. עכשיו נותרת השאלה האם יצליח פופוביץ' להשלים את המשימה, ולהוליך את קבוצתו של סדרת הגמר, משימה לא פשוטה כלל וכלל בעונה הנוכחית.

סטודמאייר יחמיץ את המשחק השלישי

אמארה סטודמאייר, שנפצע בסיום משחק ההפסד של הניקס למיאמי בליל אמש בצורה ביזארית ביותר, לאחר שנחתך בידו קשות, כשחבט וניפץ זכוכית בדרך לחדר ההלבשה, עלול להחמיץ את כל המשך הפלייאוף. בינתיים, הכוכב של ניו יורק התבשר כי הוא יחמיץ בודאות לפחות את המשחק הבא, השלישי בסדרה, בה מפגרים הניקס 2:0.

סטודמאייר, שחטף מקלחת של ביקורות בניו יורק אחרי השטות שעשה, נפגש עם מומחה ידיים היום ומקור המקורב לנושא אמר כי הוא אינו סובל מפגיעה ברצועות או בגידים ביד. אלו הן כמובן חדשות טובות עבור הניקס, אם כי ללא סטודמאייר, יותר מסביר להניח שהניקס יתקשו להגיע למשחקים נוספים, בוודאי שלא לסיבוב הבא.

התקשורת בניו יורק לא סולחת לאמארה

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully