וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איזו טעות מטופשת אמארה, זה בלתי נסלח"

פרשני ה-NBA בניו יורק רותחים על אמארה סטודמאייר בעקבות הפציעה שלו: "פשוט בושה". דאלאס והת'אנדר משחקים מלוכלך

מה הסיפור עם הפציעה של אמארה סטודמאייר? WTF? האיש הגדול של ניו יורק רשם הלילה (שני) את אחת הפציעות המיותרות, ששוברת שיאי פתטיות גם במונחים של הניקס: אמארה המתוסכל הלם במתקן למטף אש בסיום ההפסד למיאמי, שבר את הזכוכית, נחתך בצורה קשה בידו, נזקק לתפרים בחדר ההלבשה, וההערכה היא שהוא לא יחזור למשחקי הפלייאוף.

כפי שזה נראה עכשיו, ה"פלייאוף" של הניקס יימשך רק עוד שני משחקים, אחרי שהפסידו די בקלות את שני המשחקים הראשונים מול מיאמי והגיעו לרצף של 12 הפסדים רצופים בפלייאוף (שיא NBA שלילי). סטודמאייר כתב בטוויטר לאחר מכן ש"אני מאוד כועס על עצמי, אני רוצה להתנצל בפני האוהדים והחברים שלי לקבוצה, אני מאוד לא גאה במה שעשיתי, מקווה להתחלה חדשה".

אבל הפרשנים לא ממש מקבלים את ההתנצלות, ותקפו את המהלך. "זה המהלך האגרסיבי היחיד שלו במשחק", כתב איאן אוקונור מ-ESPN על השחקן שלקח רק 9 זריקות בלילה, "זה בלתי נסלח". סטודמאייר הגיע ככוכב הגדול לניקס עם חוזה של 100 מיליון דולר, וקיווה לקחת על עצמו את הקבוצה עוד לפני הגעת כרמלו, אבל הפעולה חסרת האחריות הזאת אינה מסמלת על מנהיג אחראי. "איזה בושה", כתב אוקונור, שכינה את האירוע כ"משחק הדמעות".

"אנחנו צריכים אותו", יודע כרמלו אנתוני, "אני צריך אותו שם בחוץ, על המגרש, משחק לצדי, נלחם לצדי". אבל זה לא יקרה כנראה. יחד עם אימן שומפרט, שנפצע קשה במשחק הראשון וייעדר כחצי שנה, ההערכות שהפציעה ביד של סטודמאייר חמורה, והניקס בצרות. "אמארה הוא פיסה גדולה בפאזל שלנו, ובלעדיו זה יהיה אפילו קשה יותר", אמר טייסון צ'נדלר, שניסה להגן על חברו: "בסוף משחק האמוציות גבוהות, בשניה מקבלים החלטה לא נכונה. אי אפשר להאשים אף אחד".

אבל הרוב כן מאשימים. הכותרת ב"ניו יורק פוסט" כינתה את האירוע "Dumb&Bummer" (בתרגום מילולי, אידיוט ובאסה, על משקל הסרט "טיפשים בלי הפסקה"), בעוד ב"יהאו" גיחכו על הניקס עם "דם, יזע ודמעות". סטיבן סמית סיכם ואמר ש"המצב רע מאוד עבור הניקס, הסדרה הזאת גמורה, כולם בניקס שבורים ומרגישים שהסיכוי גמור... אני מצפה שהקהל של הניקס יזעם ושאמארה יקבל הרבה ביקורת מהאוהדים של הניקס. זו הייתה טעות אידיוטית".

דאלאס הפכה ללוזרית?

מה קורה לדאלאס? בשנה שעברה הכל הלך חלק לאלופה בדרך לתואר ההיסטורי, אבל השנה המאבריקס כבר רשמו שני הפסדים במשחקים צמודים מול אוקלהומה סיטי, שניהם לאחר שהם הובילו דקה לסיום. אחרי המשחק הראשון שון מריון עוד טען ש"הזריקה האחרונה של דוראנט הייתה מזליקית", אבל הלילה שחקני דאלאס ביצעו שרשרת של טעויות לא אופייניות ברגעי ההכרעה, ודווקא אוקלהומה סיטי חסרת הניסיון הייתה זו שהתעלתה.

"אנחנו בסך הכל מרחק שני כדורים שקיפצו החוצה מיתרון 0:2", אמר דירק נוביצקי, שספק אם הוא מתנחם בהפסדים המינימליים, "זה קשה ומתסכל, אבל נהיה חיייבים להמשיך להילחם. לא ניכנע בקלות. אם הם רוצים לנצח אותנו, הם יצטרכו להרוויח את זה בעבודה קשה".

נוביצקי החטיא שלשה די פתוחה לקראת הסיום, ג'ייסון טרי הוסיף שתי החטאות ועבירה מטופשת, ג'ייסון קיד רשם איבוד מיותר, ודווקא החבר'ה הוותיקים מאכזבים. "רשמנו שני הפסדים מאכזבים, אבל עוד לא הרמנו ידיים", אמר מאמן דאלאס ריק קרלייל, ובהחלט אפשר להאמין לו, "אנחנו מורידים בפניהם את הכובע על המהלכים הגדולים שהם ביצעו, אבל עכשיו תורנו לחזור הביתה ולעשות את אותו הדבר".

מנגד, הת'אנדר צוברים מומנטום ואופטימיות, והלילה היה זה ראסל ווסטברוק שבלט עם 29 נקודות. באופן מוזר למדי, במשחקים שבהם ווסטברוק לוקח יותר זריקות מקווין דוראנט, המאזן של אוקלהומה סיטי טוב יותר (5:23 כשווסטברוק זורק יותר, 13:23 כשדוראנ זורק יותר). "אנחנו חייבים לתת להם עוד מכה, ולהישאר ביחד", אמר דוראנט, על המשחק שהתחמם: "צריך לדעת לנצח משחקים כאלה בפלייאוף".

ואכן, האירועים התחממו מספר פעמים, כשבפעם אחת סרג' איבקה נתן מכה לפרצופף של נוביצקי, בפעם אחרת הגרמני התעמת עם קנדריק פרקינס והשניים החליפו דחיפות. "זה פלייאוף, והכדורסל פיזי, אבל אנחנו לא אוהבים מכות מלוכלכות", אמר קרלייל, "אני אוהב כדורסל קשוח ותחרותי, אבל אני לא אוהב מהלכים מלוכלכים. זה חייב להיפסק".

* תקרית מעניינת נוספת אירעה הלילה במשחק של מיאמי מול ניו יורק, כשמייק ביבי בטעות איבד נעל, ודווין וויד לקח אותה וזרק אותה לספסל של מיאמי והותיר אותו חצי יחף. מהצד זה נראה היה שוויד עושה זאת כדי לפגוע ביריבו, אבל פלאש ציין שהוא עשה זאת כדי לפנות את המגרש. ביבי, אגב, הצליח להוציא התקפה מוצלחת לניקס, גם עם נעל אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully