וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני אשקלון: שמעון אמסלם פוטר

2.5.2012 / 10:05

הבעלים יוסי דהאן הודיע למנהל המקצועי של הקבוצה על סיום תפקידו בעקבות העימות עם קילינגסוורת'. השחקן רק ייקנס

בעירוני אשקלון החליטו לפטר את שמעון אמסלם, מי ששימש עד היום כמנהל המקצועי של הקבוצה, בעקבות אירועי המשחק מול מכבי ראשון לציון. כזכור, בין אמסלם למרקו קילינגסוורת' התפתח עימות חריף, שבעקבותיו החליט דהאן לקנוס את שחקן הפנים ב-5,000 דולר, והשחקן, שערך אתמול רק אימון קל בחדר הכושר, יחזור היום לאימונים.

כזכור, קילינגסוורת' דחף את אמסלם לאחר שקיבל שתי עבירות טכניות במשחק הניצחון על מכבי ראשון לציון ביום ראשון, ולאחר מכן החל עימות בין השחקן לאמסלם, כשהמנהל המקצועי הטיח בקילינגסוורת' קללות. אתמול נפגש אמסלם עם דהאן, ושמע ממנו כי הוא נקנס בעקבות התקרית. דהאן אף העביר לאמסלם מסר כי אינו רואה זאת בעין יפה שהוא יושב על ספסל הקבוצה, וביקש שמעתה אמסלם יצטרף אליו ביציע. אמסלם ההמום הודיע לדהאן שהוא מתפטר, הבעלים עצמו לא התנגד למהלך, ואמר לו שהוא צריך להתיישר לפי הוראותיו.

אמסלם יצר קשר עם אנשי הקבוצה אמש והודיע להם על החלטתו, ולמרות הנסיונות לגשר בין הצדדים, דהאן היה נחוש בדעתו להביא לעזיבתו של אמסלם. "בעקבות התקרית בין השניים, החליט בעל הקבוצה, מר יוסי דהן, להיפרד משמעון אמסלם עקב חילוקי דעות בנוגע לדרך הטיפול בנושא", נמסר בהודעה הרשמית. "כמו כן החליט דהן כי קילנגסוורת' יוענש גם כן במלוא חומרת הדין ויוטל עליו עונש כספי כבד".

עוד נמסר בהודעה הרשמית: "בעל הקבוצה מר יוסי דהן שם לנגד עיניו את המאבק באלימות במגרשי הספורט ומקדם את תרבות הספורט החל מקבוצת הילדים של עירוני אשקלון. דהן מודה לשמעון אמסלם על תרומתו לקבוצה ומאחל לו בהצלחה בהמשך. השבוע תנהל הקבוצה קמפיין נגד האלימות ובעד תרבות הספורט".

שמעון אמסלם מסר בתגובה: "אני לא מעוניין להגיב למהלך העניינים על מנת לא לפגוע במאמצי הקבוצה להגיע לפיינל פור".

עדכון ראשון: 1/5 23:05

רק לפני יומיים שקלה הקבוצה לשחרר את קילינגסוורת'

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully