וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני אשקלון שוקלת לשחרר את מרקו קילינגסוורת'

29.4.2012 / 22:40

במועדון זעמו על התקרית בין השחקן לאמסלם ועשויים לשחררו או לקנוס אותו. בירנבוים ואלפסי התעמתו במסיבת העיתונאים

עירוני אשקלון אמנם הדהימה הערב (ראשון) את מכבי ראשון לציון עם 63:64 בחוץ וגנבה את הביתיות, אבל את עיקר תשומת הלב בסיום משכו הטענות של המארחים כנגד השופטים, והעימות של מרקו קילינגסוורת', שחקנה של אשקלון, עם שמעון אמסלם, המנהל המקצועי של הקבוצה. קילינגסוורת', שספג שתי עבירות טכניות והורחק, דחף את אמסלם ואז התיישב על הספסל. התקרית גרמה למתח רב בין השניים, כשעל פי גורמים שנכחו לצד הספסל קילל אמסלם את קילינגסוורת' במילים קשות, לאחר שהאחרון דחף אותו.

באשקלון טוענים שהמתח בין קילינגסוורת' לצוות המקצועי לא החל במהלך המשחק האחרון, ומזה תקופה ארוכה השחקן אינו נוהג כשורה באימונים וביחס כלפי אמסלם ואריק אלפסי. במהלך המחזור האחרון של העונה הסדירה אף סירב קילינגסוורת' לשבת על הספסל כשהוחלף, והתיישב ביציע.

אמסלם, בצוותא עם אלפסי והבעלים יוסי דהאן צפויים לדון מחר בעונש שיקבל קילינגסוורת', שיעמוד לועדת משמעת בתוך הקבוצה, כשכרגע עומד על הפרק שתי אלטרנטיבות - שחרור מהקבוצה לאלתר, או קנס כספי גבוה, כשמדובר על קנס בסדר גודל של משכורת אחת. מיד עם סיום המשחק הורה יו"ר המנהלת, אבנר קופל ליועץ המשפטי של המנהלת לבדוק אם בסמכות המנהלת להעמיד לדין ו/או לקנוס שחקן בגין התנהגות בלתי ספורטיבית.

גם מסיבת העיתונאים שלאחר המשחק היתה רחוקה מאוד מלהיות רגועה. "ראשון לציון קבוצה מצוינת עם מאמן כל כך מנוסה, הלוואי שאני אגיע לרזומה שלו", אמר מאמן אשקלון, אריק אלפסי בסיום. "בדקתי סטטיסטית, וראשון לציון עומדת על קו העונשין יותר מכל קבוצות הצמרת באירופה, יותר מפנאתנייקוס, אולימפיאקוס, סיינה, ברצלונה, ריאל מדריד, לוס אנג'לס ומיאמי. ראשון עומדת 27 בממוצע על הקו. מיאמי ולוס אנג'לס לייקרס, ב-48 דקות מגיעות פחות. ראשון מקבלת יותר מדי ריספקט מהשופטים וצריך להפסיק את זה".

בירנבוים עצמו הטיח באלפסי: "זה כאילו שאתה לא חבר של גילי (כהן, השופט, א.ש) 20 שנה".

על המשחק עצמו אמר אלפסי: "בשבועיים האחרונים הקבוצה נראית הרבה יותר טוב, בשבוע שעבר נראינו טוב בלי מיטשל. רדפנו אחריהם כל המשחק ובחצי הראשון שיחקנו ממש לא טוב. השחקנים גילו את הלב הגדול שלהם בסוף המשחק, התאחדו ביחד למרות כל מה שהיה מחוץ למשחק שלא צריך לקרות. עשינו ניצחון גדול, אבל זה רק משחק ראשון, זה סדרה ארוכה מול קבוצה מצוינת".

על העימות החמור בין השחקן שלו למנהל המקצועי אמר המאמן: "מה שקרה עם קילינגסוורת ואמסלם קרה לי מאחורי הגב. זה דברים לא בריאים ולא נכונים לרגעים האלה ולמשחק הזה, ובכלל בשום מקום. אני מבטיח שהדבר יטופל בחומרה במסגרת הקבוצה, אבל זה לא צריך לקרות הדברים האלה".

מאמן מכבי ראשון לציון, אפי בירנבוים הגיב לדבריו של אלפסי בסיום, כמו גם על העבירה שנשרקה לזכותו של מיטשל: "השריקה נשרקה ואנחנו מסתכלים על המשחק הבא. תבדקו את העבירה האחרונה על מיטשל, היא לא הייתה. המאמן ממול מביא סטטיסטיקות מכל העולם לגבי ראשון. על איזה ריספקט מדובר? שכחו מה קרה במשחק באשקלון בסיבוב הראשון? לאסוף את הסטטיסטיקות האלה, זה לשלוח רמז, אבל אני לא אגרר לזה".

ניצן חנוכי הוסיף בסיום: "היה משחק פלייאוף טיפוסי, קצת מגעיל, בלי כדורסל גדול. ככה תראה הסדרה הזאת עד הסוף, הדברים הקטנים הם אלה שיכריעו. איבדנו את הביתיות, אבל אמרתי לפני שהביתיות בסדרה הזאת חסרת משמעות, אף אחד מהאולמות לא מהמבצרים הגדולים. אני לא חושב ששיפוט הכריע את המשחק היום. זה פלייאוף ומן הסתם המשחקים טיפה יותר אגרסיביים, השופטים שרקו לשני הצדדים אותו דבר. השיפוט היה אחיד, ולא היה בעיה איתו".

ליגת העל בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully