וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קית' לנגפורד: "עכשיו צריך להתרכז באליפות"

גארד מכבי ת"א מרוצה מהזכייה באדריאטית ומחכה לסדרת הפלייאוף מול הבקעה: "נגיע מוכנים" (ד', 18:45, 5+לייב ו-HD)

משחק מספר 1 של סדרות רבע גמר פלייאוף ליגת העל יגיע לסיומו מחר (רביעי) במפגש הראשון בסדרה בין מכבי תל אביב למ.כ הבקעה ביד אליהו (19:00, שידור ישיר ב-5+ לייב). הקבוצה של דיוויד בלאט מגיעה למשחק לאחר שזכתה בליגה האדריאטית ולאחר שפתחה במתקפה על חוקי הליגה השונים, מתקפה שגרמה למהומה גדולה בליגת העל. מנגד מ.כ הבקעה, שאיבדה השבוע את הגארד פול דילייני שנפצע וחזר לארצות הברית, יודעת שסיכויי ההפתעה שלה נמוכים, אך תנסה להיות הסינדרלה הגדולה של העונה.

היסטוריה ומספרים:

- שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה, ובשני המשחקים מכבי תל אביב ניצחה – 79:89 בסיבוב הראשון ביד אליהו ו-76:88 בסיבוב השני בגני תקווה.

- מכבי תל אביב שמטה את המשחק הראשון בביתה ברבע גמר הפלייאוף פעמיים בשלוש השנים האחרונות.

- מ.כ הבקעה, או בשמה הקודם גבעת שמואל, מעולם לא ניצחה את מכבי תל אביב.

- יוגב אוחיון רשם בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלו רק 3.2 נקודות ו-4 אסיסטים בממוצע למשחק.

הכנות ושאר ירקות:

מכבי תל אביב:

הקבוצה של דיוויד בלאט עמדה גם השבוע במרכז העניינים, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה תקשורתית. מכבי השלימה כצפוי את הזכייה בליגה האדריאטית לאחר ניצחון כפול בפיינל פור שנערך ביד אליהו, והתפנתה להכריז על רצונותיה לקראת העונה הבאה, כשבאוויר נשמעים איומים רציניים מצד אנשי הקבוצה על אפשרות שתעזוב את ליגת העל. בקבוצה לא אהבו את התגובות מצד קבוצות ליגת העל ומנהלת הליגה, וביום שישי בפאנל המורחב שייערך הם צפויים להשמיע את דעתם בשנית.

לקראת המשחק מול הבקעה רשם המאמן דיוויד בלאט את דווין סמית', שון ג'יימס, קית' לנגפורד וריצ'ארד הנדריקס, כאשר היוונים תיאו פפאלוקאס וסופוקליס שחורציאניטיס מוצאים עצמם מחוץ לסגל. מכבי ערכה היום אימון יחיד לקראת הבקעה בו ביקש בלאט מהשחקנים לשמור על רצינות ודריכות כדי לא לשמוט את יתרון הביתיות עליו עבדו במהלך העונה. "נעשה את מה שאנחנו עושים כל השנה", אמר קית' לנגפורד לוואלה! ספורט. "פול דילייני נפצע. אבל בדרך כלל שיש פציעה בקבוצה, אז שחקנים אחרים מתעלים. כולם יגיעו לשחק מולנו, יש לנו יומיים להתכונן לגבעה ואנחנו נגיע מוכנים. צריך להתרכז עכשיו באליפות".

על הזכייה בתואר האדריאטית הוסיף לנגפורד: "אני שמח אבל יש גם הקלה שהגנו את התואר, לאחר כל חודשי העבודה שהשקענו. לאחר שדברים נעשו היטב, רצינו לסיים את זה כך, עכשיו נעבור למטרה הבאה". על העובדה כי הנהלת הקבוצה עדיין לא בטוחה לגבי השארתו של לנגפורד, אמר השחקן:
"זה משהו שאני לא חושב עליו כעת. אני מתרכז עכשיו בסיום העונה. אבל נשב עם מכבי, נשוחח ונראה אם יהיה אפשר לפתור דברים ואיך הם יתפתחו. אף אחד לא יודע איך הדברים יסתיימו ומה יקרה, אבל אני יכול לקוות לפחות שנשב וננסה ביחד להבין דברים לקראת העונה הבאה".

מ.כ הבקעה:

כמעט שבועיים עברו מאז סיימה מ.כ הבקעה את משחקי הבית התחתון עם ניצחון דרמטי על ברק נתניה, והקבוצה של אבי אשכנזי מגיעה לסדרה מול מכבי תל אביב חסרה וקצת לא מאמינה. בבקעה ייאלצו להסתדר בסדרה ללא פול דילייני שסובל מקרע בגיד בידו וכבר עזב את ישראל ועם שלושה זרים וסגל ישראלי שלא הצליח לסחוב את הקבוצה העונה, קצת קשה לראות את הבקעה משחזרת את ההישג אשקלון ובני השרון מהעבר ולוקחת את יתרון הביתיות ביד אליהו.

"אנחנו מודעים ליחסי הכוחות", אמר לקראת המשחק יו"ר הקבוצה מוטי אמסלם. "מכבי תל אביב היא אחת מהקבוצות הטובות באירופה ולא היה לנו צורך בזכיה שלה בליגה האדריאטית כדי לדעת את זה. בשבילנו זו תהיה בעיקר חוויה, וננסה לנצל את ההזדמנות כדי לצבור ניסיון. ניתן את הבמה לכל השחקנים הצעירים שלנו על מנת שיקחו חלק".

שחקן מפתח: ליאור אליהו

על מנת להפוך את המשחק מול הבקעה למשחק קל מכבי תל אביב תחפש לרוץ כמעט בכל הזדמנות ולמטרה הזאת יש לה את הפורוורד הכי מתאים באירופה. אליהו נמצא לאחרונה בכושר אישי טוב מאוד בליגת העל, קולע בספרות כפולות כמעט בכל משחק ולבקעה בסגל החסר אין באמת מי שיכול לעצור אותו. אם אליהו יבוא מפוקס למשחק, לא יעשה עבירות מיותרות, וינצל את הטעויות של היריבה, מכבי עוד יכולה לגמור את המשחק במחצית הראשונה.

דייויד בלאט מאיים: ”בשנה הבאה נשחק רק בשתי ליגות"

חיים אוחיון על מכבי ת"א: "מי שמתכחש לבית שלו, סופו להיכחד"

סמנכ"ל המנהלת: "בלאט כנראה שכח איפה גדל ואצל מי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully