וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "מה שהולך קשה נגמר רק מתוק יותר"

30.4.2012 / 22:59

מאמן מכבי תל אביב חגג את הזכייה באדריאטית והצהיר: "בשנה הבאה נשחק רק בשתי ליגות. אילו מהן? אתם יכולים לנחש"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידיאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב זכתה הערב (שני) בתואר שני העונה אחרי גביע המדינה כשניצחה בגמר הליגה האדריאטית את צדביטה זאגרב 77:87. הצהובים אירחו את הפיינל פור של הליגה בה לא שיחקו מאז 2003 ביד אליהו, והניפו כצפוי את הגביע אחרי שלא התקשו מול היריבה הקרואטית שהפתיעה את פרטיזן בלגרד בחצי הגמר שלשום, בזכות 21 נקודות של קית' לנגפורד ו-16 של ריצ'רד הנדריקס.

דיוויד בלאט אמר בסיום: "לא היה קל, אבל מה שהולך קשה עושה את הדבר יותר מתוק. אני לא מכיר קבוצה אחרת שהייתה יכולה ומוכנה לעשות מה שהקבוצה הזאת עשתה. קבוצה שהתבקשה מבחינות כלכליות, פוליטיות לשחק בעוד מפעל. לקחנו אליפות מול קהל מלא כמו ביורוליג, ולא בפעם ראשונה העונה באדריאטית. זה אומר הכל. כדי שנמשיך באדריאטית, צריך חלופות. או שהליגה שלנו תקבל את התנאים ותקל עלינו. או, מה שלא נראה לעין, שנשחק רק בשתי ליגות. אילו? אתם יכולים לנחש".

על החיבוק שהעניק לתיאו פפאלוקאס אמר בלאט: "תיאו אמר שהוא רוצה לזכות בתארים. הוא ידע שהוא בא לפה בתור שחקן משנה ורציתי להגיד לו תודה. מנסים לעשות כאילו אני מכבד אותו פחות ממה שאני באמת מכבד אותו, וזה חבל. הוא בסוף הקריירה, שיחק העונה פחות, לא נורא".

דייויד בלו, שסיים עם 13 נקודות, אמר: "יש לי כבוד שהם שרים לי להישאר, בעיקר בשנה כזאת. לקחת תואר זה נהדר ואני רוצה ליהנות מזה. אני אנוח בקיץ ובספטמבר נראה מה יהיה".

ריצ'רד הנדריקס, שהיה אחד הבולטים עם 16 נקודות, הוסיף: "אני מאוד נרגש. מתחילת העונה ידענו שאנחנו רוצים לזכות בתואר הזה ועשינו את זה. ניצחנו קבוצה חזקה, שעשתה לנו צרות במהלך העונה הסדירה. הייתה פה אווירה מדהימה. לי לא היו שום ספקות לגבי הליגה האדריאטית ולגבי ההשתתפות בה, אני חושב שזה עשה טוב, שיחקנו מול קבוצות טובות והיה לנו מאוד מאוד מעניין. אני מאוד שמח שעשינו את העבודה שלנו. יש לנו עוד מטרה אחת וכרגע זה מה שחשוב, בסיום העונה כבר נדבר הלאה. אני לא מודאג לגבי העתיד".

קית' לנגפורד, שכמעט כרגיל הוביל את הקלעים עם 21 נקודות: "אני רוצה לתת קרדיט גם לצדביטה, הם קבוצת יורוליג לכל דבר, אבל הערב המטרה שלנו היתה רק לסיים את העונה בליגה האדריאטית כמו שצריך. היו הרבה טיסות, הרבה זמן ללא משפחותינו וילדינו והרבה מאוד מסעות, אבל בסופו של דבר אני שמח שניצחנו וזכינו בעוד גביע. זה משהו חדש בקריירה שלי ואני מאוד שמח ומרוצה. אי אפשר לשבוע מתארים. אני נותן הרבה קרדיט למאמנים שהכינו אותנו למשחקים האלה, כי לא קל לבוא עם אנרגיות בכל פעם שבאים לאימון אחרי שאתה מבלה שעות ארוכות בשדה התעופה, והם שמרו אותנו בפוקוס וגרמו לנו לחשוב שכל שחקן בקבוצה היריבה הוא השחקן הטוב ביותר ב-NBA".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully