וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתוני אנגליה מבקרים את יונייטד: "דרבי ההרס"

הפרשנים ביקרו קשות את המערך של פרגוסון בהפסד לסיטי ואת השיבוץ של פארק, ושלחו לו עקיצה: "שכנים רועשים? בהחלט כן"

ביממה שאחרי הדרבי של מנצ'סטר, בו ניצחה הסיטי 0:1 וטיפסה למקום הראשון, מדורי הספורט של העיתונים באנגליה עסקו במשחק מזוויות שונות. מצד אחד פרגנו ליאיא טורה ו-וינסנט קומפני, כובש שער הניצחון לסיטי. מצד שני, ביקרו את אלכס פרגוסון על שיטת המשחק שלו ועל העימות מילולי עם מנג'ר סיטי רוברטו מאנצ'יני בדקות הסיום.

הכותרת במדור הספורט של "סאן" הייתה KOM ON ("קום און") ומתייחסת כמובן לעובדה ש"קומפאני מצעיד את הסיטי לאליפות היסטורית". לצד הכותרת עסק הפרשן סטיבן הווארד בעצבים של אלכס פרגוסון והכותרת של הטור שלו הייתה "אלכס הכועס רואה את העולם מתפרק". גם ב"מירור" עסקו ב"הרס העצמי של מנצ'סטר יונייטד" כשהכותרת שלהם לידיעת המשחק הייתה "דרבי ההרס". יאיא טורה קיבל שם את הציון 9 ונבחר לשחקן המצטיין בעוד ששלושה מחבריו קיבלו ציון 8: וינסנט קומפאני, סמיר נסרי וגארת בארי. אף אחד משחקני מנצ'סטר יונייטד לא קיבל ציון גבוה יותר מ-6, והיחיד שזכה לציון הזה היה ריו פרדיננד. הביקורות המקצועיות הופנו בעיקר כלפי ג'י סונג פארק, שקיבל ציון 4.

פרשן ה"טלגרף" פול היוורד התייחס למשחק מנקודת המבט של קרלוס טבס, ש"עד לפני מספר חודשים אף אחד לא חשב שיהיה גורם מכריע, ועוד במשחק שיכול להיות משחק האליפות של מנצ'סטר סיטי". היווד טען ש"הערך שטבס הביא לסיטי הוא הרבה יותר גבוה ממה שחושבים".

גם ב"אינדפנדנט" הכותרת התייחסה לאלכס פרגוסון ש"איבד את השלווה בזמן שהסיטי תפסו את המושכות במאבק על האליפות". פרשן העיתון ג'יימס לוטון ביקר, כמו רבים אחרים, את ההרכב של אלכס פרגוסון ואת העובדה שהוא פתח עם ג'י סונג פארק במקומו של דני וולבק. הוא לא ממש החמיא לתפקודם של ותיקי הקבוצה ריאן גיגס ופול סקולס במשחק הזה, וגם כתב על היונייטד שהיא אמנם "קבוצה שיודעת איך לא להיכנע, אבל לפעמים זה פשוט לא מספיק". על העימות המילולי בין אלכס פרגוסון לרוברטו מאנצ'יני הוא כתב: "פרגוסון הפסיק את זה מהר כי הוא הבין מי המנצח של העימות האמיתי".

ב"טיימס" התייחסו לציטוט שאמר בעבר פרגוסון, שכינה את סיטי כ"שכנים רועשים". "האומנם שכנים רועשים? אפשר להגיד. השאגות שהעידו את איצטדיון איתיחד עם סיום המשחק יישארו הרבה זמן בראשם של אלה ששמעו אותן... הן היו כמו מפלצת איומה שהתעוררה לחיים עבור אוהדי יונייטד".

מנצ'סטר סיטי ניצחה את היונייטד 0:1 בדרבי הגדול

מה היה לפרגוסון להגיד על מאנצ'יני בסיום המשחק?

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully