וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "מאנצ'יני הטריד את השופט כל המשחק"

אלכס פרגוסון הסביר את העימות שלו מול רוברטו מאנצ'יני במהלך ההפסד של יונייטד בדרבי של מנצ'סטר. נוויל: "זה חלום הבלהות שלו". מאנצ'יני: "נצטרך להיות מרוכזים בניוקאסל"

מנצ'סטר סיטי השלימה אמש (שני) קאמבק מרשים לפסגת טבלת הפרמיירליג האנגלית ואיך היא עשתה את זה: ניצחון 0:1 על מנצ'סטר יונייטד והורדה של השדים האדומים מהמקום הראשון. שער של וינסנט קומפאני בתוספת הזמן של המחצית הראושנה הכריע את המשחק, העניק לתכולים ניצחון רביעי ברציפות, ומחק פיגור של שמונה נקודות מלפני כמה שבועות. כשנותרו שש נקודות בקופה, מנצ'סטר סיטי קרובה מאוד לאליפות ראשונה מאז 1968.

המאמן הנרגש, רוברטו מאנצ'יני, אמר בסיום: "אני חושב שביום ראשון הבא יהיה עוד משחק קשה. שיחקנו מאוד טוב, הבקענו, היו לנו הזדמנויות לעוד שערים ולהם לא. יונייטד היא ווינרית והיה לא פשוט. זו הייתה דקה מושלמת לשער וחבל שלא כבשנו שוב".

בדקה ה-76 המאמן האיטלקי התעמת עם אלכס פרגוסון והשניים נראו קרובים אפילו להרמת ידיים. מאנצ'יני סיפר: "אני לא זוכר מה קרה עם פרגוסון. אמרתי לשופט הרביעי שהיה פאול לטובתנו ולא נגדנו וסר אלכס אמר לי משהו, אבל אני לא זוכר, וזה הגיוני כי שנינו היינו לחוצים. בסוף לחצנו ידיים וזה עבר. ליונייטד יש משחק קל מול סוונסי ואנחנו נצטרך להיות מרוכזים, לכן עדיין יש להם יתרון קטן. אני תמיד מנמיך ציפיות".

גם פרגוסון ניסה להסביר בסיום את העימות שלו עם מאנצ'יני, כשהסקוטי נראה יורד מהכיסא שלו לדשא אחרי עבירה קשה של נייג'ל דה יונג על דני וולבק, ושני המאנים החליפו ביניהם כמה מילים בצורה תוקפנית, ואף סימנו בידיים תנועת "פקה פקה" ומחוות כעסניות. "הוא הטריד את השופט כל המשחק, את השופט הרביעי ואת הקוונים, וברגע שירדתי לשם...", סיפר בסיום פרגוסון העצבני, "הוא התלונן על השופטים כל השבוע, אבל הוא לא יכול להתלונן הפעם, זה בטוח".

מנגד, פרגוסון יודע שקבוצתו הציגה משחק מאכזב. "אנחנו מאוכזבים שלא בחנו כמעט את השוער שלהם", הודה המנג'ר, "הם איימו יותר על השער ויותר מסוכנים באזור הרחבה". פרגוסון ראה את כריס סמולינג וריו פרדיננד מאבדים את וינסנט קומפני בשער המכריע: "אם ברמות האלה אתה סופג שער אחרי שאיבדת שחקן בשמירה אישית, אתה יכול להאשים רק את עצמך", אמר המאמן המאוכזב, "זה היה עיתוי גרוע לספוג. אני חושב שהם עכשיו במצב נוח, כשנותרו שני משחקים לסיום הליגה. זה עוד לא גמור, אבל יש להם יתרון של שמונה גולים בהפרש השערים. זה יתרון גדול. אני חושב שאנחנו מסתכלים על המשחק הקודם מול אברטון כאכזבה הגדולה שלנו, אסור היה לנו לאבד שם את היתרון".

גם הפרשן גארי נוויל ניסה להסביר את התחושות של פרגוסון. "אני יודע איך זה, הייתי בחדר ההלבשה שלו 20 שנה, זה חלום הבלהות הכי גדול שלו", אמר נוויל, קפטן יונייטד בעבר, "הוא תמיד מדבר על האפשרות לאבד אליפות על הפרש שערים. בכל שבוע, בכל משחק, הוא מזהיר מזה. בינואר, בפברואר, במארס, בכל חודש הוא אומר שאתם מובילים 0:1 או 0:2, תנסו לכבוש את השלישי ואת הרביעי, כי אף פעם לא תדעו מתי תצטרכו את הפרש השערים".

גארת' בארי, שהצטיין במרכז המגרש, אמר: "היו לנו הזדמנויות טובות, עצרנו אותם ולא נתנו להם להגיע למצבים. זה עדיין צמוד ויש לנו משחק קשה מול ניוקאסל במחזור הבא. אם נשיג שם את הנקודות, נהיה במצב מצוין. שיחקנו כל הזמן בראש מורם, גם כשהיינו שמונה נקודות מאחור. אנחנו שמחים על המשחק הלילה ועל העובדה שהצלחנו להדביק אותם".

כובש השער שאולי הכריע את העונה וינסנט קומפאני, חגג: "מדהים. חיכינו לרגע הזה, רק לראות את האוהדים שלנו. שני ניצחונות על יונייטד העונה, וואו. אנחנו חייבים לסיים את זה. אני זוכר שמישהו שלח לי הודעה היום ואמר לי שאכבוש וחשבתי שהוא משוגע. אני שמח בשביל כל הקבוצה. לא משנה מה יהיה, עשינו עונה נפלאה ואנחנו בונים לעתיד, אבל אנחנו רוצים את האליפות כל כך. חולמים על דבר כזה מילדות".

השוער ג'ו הארט הוסיף: "חיכינו למשחק הזה הרבה זמן ועשינו מה שהיה צריך. ההגנה שלנו הייתה פנטסטית, אז לא הייתה לי הרבה עבודה. אנחנו מגיעים לכל משחק באותה גישה, אבל יהיה קשה מול ניוקאסל. נקווה שנוכל להתקרב עוד משחק למטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully