וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיאי שנאה חדשים: אוהדי חולון נגד המאבטח גליצנשטיין

1.5.2012 / 11:02

אתר אוהדי הפועל חולון תקף את המאבטח, שביקר אותם בגל"צ: "נבוא לך בסיוטים, תחזיר את הכסף שהוצאנו לך על פרחים"

אחרי שכבר חשבנו שראינו את גלי השנאה הגדולים בכדורגל הישראלי מול עינינו, שיא חדש כמעט ונשבר אמש (שני) באתר האוהדים של הפועל חולון. אתר "הקומץ", שהוא לא האתר הרשמי של הקבוצה, פרסם בעמוד השער שלו פוסט עם הכותרת: "התעוררת עכבר?" ותמונה של המאבטח יואב גליצנשטיין. כזכור, גליצנשטיין נפצע במשחק המפורסם בין חולון להפועל ירושלים בעונת 2007/8, במהלכו נזרק חזיז שקטע את אצבעות ידיו של המאבטח.

וכך נכתב בפוסט: "יואב גליצנשטיין, המאבטח חסר האחריות, עבד ללא רישיון וללא היתר במשחק המדובר בנובמבר 2007, וחוסר זהירותו גרם לעונש כבד לקבוצת הפועל חולון בזמנו. הוא עצמו יצא ללא כל עונש מהרשויות, וקיבל במה בגלי צה"ל וחזר לזהם את האוויר עם אמירותיו העלובות: 'הייתי אתמול במלחה, ולצערי גם אתמול ראיתי אנשים שפשוט לא מגיעים כדי לראות משחק כדורסל... עומדים אנשים ופשוט מאיימים... אוהד עומד בלי חולצה, חושב שהוא אולטראס, ואומר, עוד דקה תהיה פה מחצית ונעלה למעלה... ואז האנשים הלכו למזנונים והיו שם מכות ועצורים... אנשים חוו טראומה, ולא מגיעים למשחקים נגד חולון, לא נוסעים למשחקים בחולון, כי הם מפחדים... יגיע היום, אני אומר לכם, זה ייגמר במתים, מרגישים את העוצמה של השנאה באויר... יש בעיה בין חולון לירושלים, וצריך למצוא לזה פתרון כי זה ייגמר ברצח'".

הפוסט ננעל משפט מזעזע: "יואב, יא בנאדם זבל מסריח, שנמשיך לבוא לך בסיוטים כל החיים. ותחזיר את ה-18 שקל שהוצאנו על זר פרחים בשבילך לפני חמש שנים כשחשבנו בטעות שצריך לרחם עליך. אף פעם לא תניף צלחת".

בהנהלת הפועל חולון התנערו מהאמירות הכתובות באתר, וטענו כי אינם יודעים מי מנהל אותו. בשיחה עם כמה אוהדי הפועל חולון נאמר שהדברים הללו קשים מאוד ואינם מייצגים את רוב הקהל החולוני אך "לא צריך לעשות מגליצנשטיין צדיק. הוא עושה נזקים גדולים מאוד, הן לעצמו, והן להפועל חולון".

אוהדי הפועל חולון הוציאו גינוי נרחב לדברים שפורסמו באתר "הקומץ" שלטענתם שייך לאוהד אחד בלבד. "אנחנו כואבים את המקרה של יואב גליצנשטיין", נמסר מהאוהדים.

מארגון אוהדי הפועל חולון "קוזה נוסטרה" נמסר בתגובה לכתבה באתר "הקומץ": ארגון האוהדים "קוזה נוסטרה" המייצג חלק נכבד מאוהדי הפועל חולון מצר ומסתייג בשם רובם המוחלט של אוהדי חולוניה מהכתבה שפורסמה באתר "הקומץ" על המאבטח יואב גליצנשטיין, ומהאמור בה. עם זאת חשוב להדגיש שאוהדי הפועל חולון מתסייגים ומצרים גם על דבריו של יואב בתקשורת מאז התקרית המצערת ב-2007. הדברים הקשים שאמר בגלי צה"ל הם רק הדוגמא האחרונה בניסיון של יואב לעשות הכללות גסות ולצייר את כלל קהל האוהדים הנאמן והחם של הפועל חולון כקהל אלים ולא תרבותי, וכל מטרתם ללבות את האש בין הקהלים והקבוצות.
הדברים הקשים שאמר, ההכללות הגסות והנבזיות והקללות של יואב עצמו כלפי הקהל שלנו בכל ביקור של חולון במלחה מעידות על כך שאין הוא תמים כמו שהוא מנסה להציג עצמו ועל כך נאמר "הפוסל במומו פוסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully