וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה אוהדי הפועל חולון הורחקו לשנתיים מהמגרשים

30.4.2012 / 14:34

בעקבות ההתפרעויות בירושלים. ארגון האוהדים הודיע: לא נגיע יותר למלחה. אשקלון תעמוד לדין בשל התנהגות אוהדיה

הפועל ירושלים גברה אמש (ראשון) 73:78 על הפועל חולון במשחק הראשון בסדרת רבע גמר הפלייאוף, וכמו בכל המפגשים הקודמים בין הקבוצות, גם הפעם המשחק עבר בצורה לא שקטה, ובסיומו נעצרו חמישה אוהדים - ארבעה אוהדי חולון ואוהד הפועל ירושלים. החמישה יובאו הבוקר להארכת מעצר בבית המשפט בירושלים, כאשר המשטרה מבקשת להרחיק אותם עד לסיום העונה הקרובה מהאולמות. אוהד ירושלים אשר נעצר הורחק בעבר לעונה שלמה מהאולמות בעקבות התפרעויות.

בינתיים הוציא ארגון אוהדי הפועל חולון מכתב ליו"ר איגוד הכדורסל ומנהלת הליגה אבנר קופל, המנכ"ל עדלי מרכוס ומשטרת ירושלים שבו הם מכריזים כי הם רואים את עצמם מורחקים ביחד עם האוהדים העצורים ואינם מתכוונים להגיע יותר לאולם מלחה עקב הקיפוח והאלימות של משטרת ירושלים, המאבטחים והסדרנים שנכחו באולם. למעשה אוהדי חולון הודיעו שלא יופיעו למשחק השלישי בסדרה בעוד שבוע וחצי. בנוסף קוראים אוהדי הפועל חולון להפסיק את מקרי האלימות בכדורסל בפרט ובספורט בכלל.

לטענת אוהדי חולון, התגרה ביציעי מלחה החלה לאחר שאוהדי ירושלים לקחו שלט שהכינו, ולאחר שהמשטרה לא התערבה, תקף אוהד ירושלים את אחד מאוהדי חולון אל מול המאבטחים. לאחר אותו מקרה, כך מסופר במכתב, נעצרו עשרה אוהדי חולון ואף אחד בלבד מאנשי ירושלים, מבלי לבדוק איך התפתח המקרה. רק לאחר שהוגשה תלונה רשמית מצד אוהדי חולון עוכב אוהד ירושלים לחקירה, ולטענתם הוא שוחרר. בנוסף נכתב כי חלק מאוהדי חולון הוכו על ידי המשטרה.

בדיון שנערך הבוקר בבית המשפט בירושלים החליט השופט להיעתר לבקשת המשטרה ולהרחיק לשנתיים מכל אולמות הכדורסל בארץ את ארבעת אוהדי הפועל חולון שנעצרו, כאשר מי שהוגדר על ידי המשטרה כפעיל ביותר ייאלץ להתייצב בתחנת המשטרה במחצית המשחקים של קבוצתו. אוהד הפועל ירושלים שנעצר הורחק לשנה מכל אולמות הכדורסל מאחר ומדובר בקטין.

בנושא אחר: עירוני אשקלון תעמוד ביום חמישי הקרוב לדין משמעתי באיגוד הכדורסל, בעקבות דו"ח שופטי המשחק אמש מול מכבי ראשון לציון, בו נכתב שאוהדי הקבוצה ירקו על השופט יאיר מיכאלי.

ירושלים ניצחה את הפועל חולון 73:78 ועלתה ל-0:1

שרון דרוקר נהנה מהמשחק: "ככה נראה פלייאוף"

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully