וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "ככה נראה פלייאוף"

29.4.2012 / 22:11

מאמן הפועל ירושלים היה מרוצה לאחר הניצחון על חולון: "ידענו שיהיה קרב". שמיר: "נצטרך למצוא דרך לנצח". 5 אוהדים נעצרו

איזו פתיחה נהדרת לפלייאוף קיבלנו הערב (ראשון), כשבמשחק המרכזי השיגה הפועל ירושלים ניצחון 73:78 כדי לעלות ליתרון 0:1 בסדרה. האדומים של שרון דרוקר לא ממש הרשימו, אבל הצליחו לשמור על ריכוז ברגעי האמת, ושמרו על יתרון הביתיות, מצרך חשוב בהחלט בסדרה מול קבוצה ביתית כל כך כמו חולון. מה שהעיב מעט על הכדורסל שעל הפרקט היתה המהומה בין אוהדי הפועל חולון לסדרנים, בסיומה נעצרו חמישה אוהדים, ונציג אוהדי חולון הודיע בסיום כי הם שוקלים שלא להגיע יותר למשחקים במלחה.

"ככה נראה פלייאוף", אמר בסיום שרון דרוקר. "היה קרב, כמו שידענו שיהיה. חולון קלעו באחוזים מדהימים לשלוש כמה זריקות, אבל היינו סבלניים, שיפרנו את ההגנה וניצחנו את המשחק הזה דרך ההגנה". על ההמשך אמר המאמן: "זה כיף, ואני מעריך שתמשיך להיות אווירה כזאת גם ביום ראשון בחולון".

אחד מכוכבי המשחק, הלא הוא יובל נעימי שצלף הערב ללא הכרה מחוץ לקשת, אמר בסיום: "צריך לדעת לשמור על קור רוח וזה מה שעשינו, אני שמח. אני פה כבר עונה רביעית, אני מרגיש את זה עם הניסיון, להיות רגוע במשחק ולעזור לחבר'ה החדשים. הכי חשוב זה לקחת את הניצחון וזה מה שעשינו. לדי ג'יי סטרוברי לקח זמן להיכנס לעניינים, אבל הוא הערך המוסף שלנו ותמיד עושה עבודה נהדרת בהגנה. אני שמח שהוא איתנו".

בצד המפסיד ניסו בעיקר להבין כיצד הצליחה חולון למצוא את עצמה ללא סל שדה במשך כל הרבע האחרון. "ברוב המשחקים מול ירושלים השנה הובלנו", אמר המאמן, דן שמיר. "נצטרך לחפור טוב טוב במשחק הזה ובעצמנו כדי למצוא את הדרך לנצח את משחק 2. אני לא בא לחפש מישהו שלא הופיע. כולם שיחקו במסגרת התפקיד שלהם. אנחנו מאמינים שיש לנו מספיק כדי למצוא את הדרך לנצח את המשחק הבא. יש לנו שבוע, שזה המון בסדרה. התכוננו המון לסדרה הזאת, וכמובן שכל אחד מהשחקנים ומהצוות יצטרך לתת את כל כולו כדי שנשווה את הסדרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully