וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה ביקשה הבהרות ממכבי חיפה בנוגע לפגישה עם עטר

1.5.2012 / 20:30

בנתניה ביקשו הבהרות גם מהמאמן עצמו אך לא עושים רעש גדול ואומרים: "זה לא טריוויאלי, אבל לא הייתה כאן כוונה לפגוע"

הנהלת מכבי נתניה קיבלה בהפתעה את ההודעה על הפגישה שנערכה בין ראובן עטר להנהלת מכבי חיפה ופנתה להנהלת מכבי חיפה על מנת לקבל הבהרות. במקביל קיימה הנהלת הקבוצה שיחת הבהרה גם עם המאמן ראובן עטר. גורם בנתניה אמר הערב: "לא מדובר במשהו טריוויאלי ולכן ביקשנו הבהרות. חיפה הסבירו שלא דובר על שום דבר מקצועי פרט ללוחות זמנים ודברים מנהלתיים וגם מראובן שמענו דברים דומים. אנחנו בטוחים שראובן רוצה יותר מהכל שמכבי נתניה תסיים את העונה עם כרטיס לאירופה ויעשה את הכי טוב למכבי נתניה אבל מדובר גם באנשים מבוגרים שמבינים עניין ורצינו הבהרות לגבי זה כי אנחנו עדיין במאבק על אותה מטרה".

בנתניה דיברו לפני משחק ההפסד 1:0 למכבי תל אביב אך ורק על ניצחון ואפשרות להתייצב במקום השני, אבל התוצאה בבלומפילד גרמה לאכזבה גדולה. גם האירועים בסיום עם הקללות של האוהדים לראובן עטר לא הוסיפו לאווירה הכללית, ובנתניה חוששים מכדור שלג שישליך על שלושת המחזורים האחרונים. קשר הקבוצה בן בנימין אמר בסיום המשחק: "אני לא חושב שהעובדה שראובן עוזב הוציאה אותנו מפוקוס. יש לנו את המטרות שלנו וזה לסיים במקום שיוביל אותנו לאירופה. אני חושב שהיינו שווים לפחות נקודה, בחצי הראשון היינו עדיפים על מכבי והגענו למספר מצבים שלא ניצלנו. במחצית השנייה הם היו יותר עדיפים, אך מבחינת מצבים, היו לנו יותר מצבי הבקעה ממכבי ואני חושב שההפסד לא משקף את מה שהיה במשחק, נצטרך להרים את הראש לקראת שבת".

בנימין מתייחס לכך ששלושת המשחקים שנותרו לסיום העונה יהיו קריטיים במאבק על כרטיס לאירופה ואמר: "כל הפלייאוף הזה הוא כמו גמר גביע. הכל צמוד וצפוף. כל משחק הוא על שש נקודות. אתה מנצח ואתה במקום השני, הפסד וירדת למקום רביעי-חמישי. נותרו שלושה משחקים ונצטרך לעשות את הטוב ביותר ולקחת את הנקודות. אני מאמין שאם ניקח את הנקודות, אז גם נגיע לאירופה ונעמוד במטרה שלנו".

על העומס בשבוע הקרוב בו יהיו שלושה משחקים צפופים הוסיף הקשר הצעיר: "יש לנו מאמן כושר וצוות מקצועי שעושים את העבודה על הצד הטוב ביותר, מבחינת הכושר הגופני וההכנה למשחקים. גם כשהיו לנו בליגה שבועות של שלושה משחקים, זו היתה תקופה שבה צברנו נקודות בצורה כמעט מקסימלית. אני חושב שזה לא ישפיע עלינו, אנחנו מספיק מנוסים ויודעים מה המטרה שעומדת לנגד עיננו".

על הודעת העזיבה של המאמן עטר אמר בנימין: "אין ספק שראובן עטר זה נכס למכבי נתניה ולמועדון כולו. אבל לראובן עטר ולמכבי נתניה יש העונה מטרה משותפת וזה להביא את הקבוצה לאירופה. זו מטרה משותפת שלנו השחקנים, הצוות המקצועי ושל ההנהלה והאוהדים. אנחנו לא מתעסקים בעזיבה שלו. אנחנו מאחלים לראובן בהצלחה בשנה הבאה והעונה יש לנו את המטרות שלנו ואני מאמין שנעמוד בהן ונגיע לאירופה".

בנתניה דיברו לאחר המשחק על כל האירועים עם האוהדים וראובן עטר ואמרו: "הקהל צריך לשים את ראובן בצד. מעבר למה שהוא תרם לנתניה, כל ההתנהגות הזאת תפגע בסיכויים שלנו להגיע לאירופה וחבל, כי זאת המטרה של כולם. יהיה לנו מאמן מספיק טוב בעונה הבאה". במהלך השבוע צפוי קובי בלדב לשבת עם מספר מאמנים ובראשם אלישע לוי ואלי כהן, כאשר בנתניה אומרים כי "אל תתפלאו אם תהיה בסוף הפתעה בעמדת המאמן, לא נביא אחד שלא באמת רוצה להיות כאן או בכל סכום, אנחנו מחפשים מישהו רעב שיגיע לכאן לתהליך". אגב, אוהדי הקבוצה לחצו על ההנהלה בשבועות האחרונים למנות צוות מאמנים הכולל את שחקני העבר בני לם ורונן גבאי אך בשלב זה לא מדובר באופציה המועדפת על ההנהלה.

צפו במכבי נתניה מפסידה 1:0 למכבי תל אביב

אוהדי מכבי נתניה קיללו את ראובן עטר

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully