וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי נתניה קיללו את ראובן עטר

האוהדים הביעו את זעמם על כוונת המאמן לקחת איתו שחקנים למכבי חיפה. ניר לוין: "הקרדיט לקולאוטי. לא נראינו טוב"

מכבי תל אביב הצטרפה למאבק על הכרטיסים לאירופה, כשניצחה הערב (שני) 0:1 במשחק חלש את מכבי נתניה וצימקה את הפער מהמקום השני לשתי נקודות ומהשלישי לנקודה. רוברטו קולאוטי עלה מהספסל והכריע את המשחק בדקה ה-83, בעקבותיו עלו הצהובים למקום החמישי עם 52 נקודות והשאירו את מכבי נתניה הרביעית עם 53.

במהלך המשחק ולאחריו קיללו אוהדי מכבי נתניה את המאמן ראובן עטר והביעו את זעמם על ידיעות שפורסמו, ולפיהן הוא מעוניין לקחת איתו מהקבוצה שחקנים למכבי חיפה.

"צריך לתת קרדיט לרוברטו, שלא שיחק תקופה ארוכה אבל נראה טוב באימונים", פרגן ניר לוין בסיום המשחק לכובש שער הניצחון. "אני שמח מאוד שהוא עשה את השינוי כי היינו צריכים משהו מבחוץ בגלל שלא נראינו טוב. ג'ורדי לא הגיע היום למשחק, אבל יקבל את כל האינפורמציה. נעביר את הקבוצה בצורה מסודרת, אבל יש לנו הרבה על מה להיאבק עדיין. הניצחון היום היה חשוב כי זה היה משחק על שש נקודות, ונגד מכבי חיפה נקווה להיראות טוב יותר".

רוברטו קולאוטי, שחגג את שערו השמיני העונה, אמר: "אני מאוד שמח כי היה משחק מאוד חשוב. קיבלתי כדור ענק מברק ועשיתי את מה שאני יודע לעשות. עכשיו אני חושב רק על אירופה וזו המטרה שלי בעונה הזו, בעונה הבאה נראה מה יהיה".

בצד השני, ראובן עטר ניסה למצוא סיבות להפסד: "במחצית הראשונה היינו בסדר, הצלחנו לשבש להם את המשחק ולייצר מצבים, אבל במחצית השנייה התרכזנו רק בלא לתת להם לפתח את המשחק ולא היינו חדים מקדימה. מבחינה התקפית לא היינו טובים היום. לא צריכה להיות בעיה עם העניין של חיפה. הראש שלי במכבי נתניה ואני מחויב למועדון. אני אעשה הכל כדי להגיע לאירופה. תיארתי לעצמי שאם נפסיד זו תהיה השאלה, אבל לא צריך לייחס לזה חשיבות כי כל המאמנים היום מחויבים ומתנהגים כמו שצריך".

אחמד סבע הוסיף: "שיחקנו טוב, אבל לא הייתה לנו הסיומת מול השער. באנו מוכנים למשחק הזה ורצינו לנצח ולחזור למקום השני, אבל לצערי הפסדנו לקבוצה טובה. אני מקווה שהמאבק יהיה עד סוף העונה".

רוברטו קולאוטי סידר למכבי תל אביב 0:1 על מכבי נתניה

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully