וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן: "רצינו להיות במקום אחר בשלב זה של העונה"

רענו ברנובסקי

1.5.2012 / 9:25

מכבי ת"א קרטעה ב-0:1 על נתניה, גל אלברמן לא מסתיר את האכזבה. קולאוטי: "לא חושבים על קרויף". הרייטינג: 5.8 אחוז

ספורט 5

מכבי תל אביב ניצחה אמש (שני) 0:1 את מכבי נתניה והצליחה לשפר מעט עמדות ולהיצמד לחלק העליון של הטבלה לקראת הישורת הסופית בקרב הצמוד על הכרטיס לאירופה בסיום העונה. זה היה משחק חלש למדי מצד שתי הקבוצות אך גורם בקבוצה שאמר: "עדיף להשיג ניצחון מכוער מאשר לשחק יפה ולהפסיד או לסיים בתיקו". בשבוע הבא ייערכו שלושת המחזורים שיסיימו את העונה: הצהובים יתארחו בקרית אליעזר אצל מכבי חיפה ביום ראשון, ישחקו נגד בני יהודה ביום רביעי ואז יארחו במחזור הסיום את האלופה מקרית שמונה.

למרות יכולת לא טובה אותה, בקבוצה ציינו מספר שחקנים לטובה, ביניהם הבלם ניבאלדו שהציג משחק נקי מטעויות בחלק האחורי וכן גל אלברמן וברק יצחקי שגילה מעורבות גדולה בחלק הקדמי ובישל את שער הניצחון לרוברטו קולאוטי, שנכנס כמחליף והכריע את ההתמודדות בדקה ה-83. את העניין המועט במשחק של מכבי תל אביב אתמול משקף היטב הרייטינג שרשם המשחק בערוץ הראשון: 5.8 אחוז בלבד.

"היו גם הרבה משחקים בהם שיחקתי ולא כבשתי", אמר קולאוטי כאשר התבקש להתייחס לכך שלא קיבל הרבה דקות משחק אך כבש בהזדמנות בודדת את שער הניצחון. "הפעם היה לי גם מזל, קיבלתי כדור ענק מברק יצחקי ואני שמח שניצחנו. מאוד התגעגעתי לחזור לשחק. כשאני לא משחק ולא כובש, אני מתגעגע לזה. אני חושב שכל מה שאני עושה זה במחשבה של שחקן כדורגל".

קולאוטי נשאל האם השחקנים מרגישים שהם צריכים להוכיח את יכולתם לקראת הגעת הצוות המקצועי החדש בעונה הבאה והשיב: "זה נכון שיהיה כאן צוות חדש, גם מאמן וגם מנהל ספורטיבי, אבל אני חושב וכך גם השחקנים בחדר ההלבשה, רק איך להשיג את הכרטיס לאירופה, ואחר כך נראה מה יהיה בעונה הבאה".

קולאוטי, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה נשאל מה יהיה עבורו חשוב יותר, להישאר במכבי או לשחק ולקבל דקות משחק. "אני רוצה לשחק כל הזמן", אומר החלוץ, "אבל כרגע אני רק חושב איך לנצח את המשחקים שנשארו. אחר כך אחשוב על דברים אחרים". על העונה המאכזבת הוסיף החלוץ: "כשהתחלנו המטרה הייתה אליפות. אחר כך היו לנו מספר ירידות, אבל עכשיו צריך להתייחס למצב הנוכחי".

גל אלברמן סיכם את המשחק. "המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, הוא היה מאוד קשה עבורנו", אמר אלברמן בסיום, "מה שחשוב זה שלקחנו את שלוש הנקודות. השארנו את הדברים פחות או יותר תלויים בנו. יש לנו עכשיו שלושה משחקים שכל אחד מהם יהיה יותר חשוב מהשני ונשתדל לעשות הכל בכדי לנצח קודם כל בחיפה ואז נסתכל קדימה".

אלברמן ניסה להסביר את חולשת הקבוצה במשחק ואמר: "אני מסכים שזה היה משחק לא טוב שלנו. פעולות פשוטות לא הלכו, אבל דברים כאלה קורים, ואני שמח שדווקא ביכולת פחות טובה הצלחנו לקחת את הנקודות. כל הקבוצות ירצו לסיים עם כרטיס לאירופה בסיום העונה, ככה שאנחנו מרגישים שיש חשיבות גדולה לכל המשחקים, זו אולי הסיבה ששחקנים נראים קצת לחוצים.

"צריך לשים את הקלפים על השולחן ולהודות שרצינו להיות בשלב הזה של העונה במקום אחר, אבל כרגע אנחנו מנסים להוציא את המקסימום מהעונה הזו", אומר אלברמן, "נעשה את הסיכומים בסוף העונה ונראה איפה סיימנו. אז גם נוכל להגיד אם נכשלנו". אלברמן, שמסיים את חוזהו בקבוצה, נשאל לגבי עתידו במועדון והשיב: "אני נשאל את השאלה הזו שבוע אחרי שבוע ואני באמת לא מתעסק בזה כרגע. בבוא הזמן אני אתעסק גם בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully