וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש קרטר: "נוכל לעשות קצת רעש בפיינל פור"

30.4.2012 / 22:02

באשדוד חגגו את הניצחון בגן נר. עופר ברקוביץ': "עברנו פסע קטן". ליאור ליובין: "לפעמים עם הגב לקיר האנרגיות עולות"

מכבי אשדוד הפתיעה הערב (שני) את גלבוע/גליל בפתיחת סדרת רבע גמר הפלייאוף ביניהן עם 72:77 בגן נר שנתן לקבוצה מהדרום יתרון 0:1. השחקנים של עופר ברקוביץ' ניצלו את היום ההתקפי הרע של המקומיים ונעזרו בהצגה של ג'וש קרטר כדי לגנוב את יתרון הביתיות בסדרה.

"עשינו עבודה טובה", אמר עופר ברקוביץ' בסיום. "אבל גליל קבוצה טובה וממושמעת עם מאמנים אינטיליגנטיים שיעשו התאמות, נצטרך לבוא חדים למשחק השני ולשחק מההתחלה. נכון שבמשחקי הבית אין הרבה קהל באשדוד, אבל ממה שאנחנו שומעים אם נעלה לפיינל פור אז יהיו 2,500 אוהדים בנוקיה, אז אני מקווה שהשחקנים יבואו בטירוף למשחק 2 כדי לעשות את זה. עברנו פסע קטן בסדרה, יש עוד הרבה לפנינו, מתחילה עכשיו סדרה של הטוב מארבעה".

קרטר, שהצטיין עם 24 נקודות, אמר: "הפסדנו בסיבוב השלישי כי לא היינו עם אנרגיות, היום באנו עם האנרגיות וזה הביא לנו את הניצחון החשוב. אני לא מנסה יותר חזק במשחקים האלה, הם יודעים מה כל אחד יכול לעשות, הכל תלוי בביצוע שלנו, והיום זה היה יותר טוב. אני מאמין שבמשחק הבא הם יתכוננו אליי קצת יותר טוב. אלכס טיוס היה ענק, הוא שלט בריבאונד ההתקפה וזה עזר לנו לעשות נקודות קלות. אני מאמין שנוכל להגיע לפיינל פור ולעשות קצת רעש שם, ואני חושב שאנחנו בדרך לשם".

ליאור ליובין: "לא ייצרנו קצב, לא ייצרנו עצירות, זה גרם לשעון לרוץ בדקות האחרונות. האיזורית שלהם עשתה עבודה טובה, ולא עשינו מול זה עבודה טובה, הבנתי שדחו את המשחק השני בסדרה ליום שני, אז יש לנו עוד יום של אימונים ונצטרך להתאמן מול האיזורית. הם עושים הרבה דברים טוב, היינו נמוכים באנרגיות, אני לא מבין למה, אבל לפעמים קצת עם הגב אל הקיר האנרגיות עולות".

אשדוד עלתה ל-0:1 בסדרה עם 72:77 מפתיע בגן נר

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully