וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוי הודג'סון היה בהלם, הוא היה בטוח שרדנאפ ימונה"

אנגליה חצויה בנושא מחליפו הצפוי של קאפלו בנבחרת. רדנאפ: "בטוח שיצליח". הודל: "בחירה טובה". הרסט: "הופתעתי"

בשעות הקרובות אמור רוי הודג'סון להיפגש עם בכירי התאחדות הכדורגל האנגלית, ולסכם באופן רשמי על הפיכתו מאמן הנבחרת הלאומית. בינתיים, בממלכה ממשיכים לעסוק בהתפתחות הדרמטית אותה מעט מאוד אנשים צפו, שכן המועמד המוביל לתפקיד היה בכלל הארי רדנאפ. באתר GOAL.COM טוענים כי הודג'סון אמר לחבריו כי הופתע מאוד מהפניה של ההתאחדות. "בשבוע שעבר הוא כבר חשב שהוא איבד את כל הסיכויים לאמן את הנבחרת", אמר מקורב למאמן ווסט ברומיץ'. "הוא היה בהלם, הוא היה בטוח שהארי יקבל את התפקיד".

אלא שעל פי דיווחים באנגליה, רדנאפ לא קיבל אף פניה, רשמית או לא רשמית מההתאחדות, ואחת הסיבות היתה כלכלית: למאמן המוערך חוזה לעונה נוספת בטוטנהאם בשווי 3.5 מיליון ליש"ט, וכדי לשחררו ההתאחדות היתה צריכה לשלם פיצויים של כ-10 מיליון ליש"ט. רדנאפ עצמו דווקא שמח בשביל הודג'סון: "אני מאחל לו בהצלחה. הוא בחור מצוין ואני בטוח שהוא יהיה הצלחה גדולה. לאנגליה יש שחקנים פנטסטיים, צעירים מוכשרים וכמה וותיקים טובים מאוד ואני מחכה לראות אותם ביורו הקרוב. אני? אני בר מזל. החיים שלי טובים ואני מתרכז בלהצליח עם טוטנהאם".

גלן הודל, שאימן את נבחרת שלושת האריות מ-1996 ועד 1999, תומך במינוי: "זו בחירה טובה, אני יכול להבין מדוע ההתאחדות בחרה בו. הוא עשה עבודה מצוינת בפולהאם, אבל היו כמה סימני שאלה בליברפול האם הוא יכול לאמן כוכבים. לא נזכה ביורו 2012, אבל בטווח הקצר הוא יציב נבחרת מאוד מאורגנת שיהיה קשה לנצח. יש לו הרבה נסיון בינלאומי, שכמובן חסר להארי רדנאפ". בעבר אימן הודג'סון בליגות בשבדיה, איטליה, שוויץ ודנמרק, ואף הדריך את הנבחרות הלאומיות של שוויץ ופינלנד.

מי שנשמע נחרץ במיוחד הוא הסמל של סאות'המפטון לשעבר, מת'יו לה טיסיה שאמרף "מעולם לא ממש התרגשתי מהקבוצות של הודג'סון. כל השחקנים, האוהדים והתקשורת רצו שהארי יקבל את התפקיד. לבנאדם מבחוץ זה נראה כאילו ההתאחדות בחרה אדם שיעשה מה שאומרים לו, והם לא יצטרכו לשלם פיצויים. זו האופציה הבטוחה והזולה. ההתאחדות לא ממש עשתה החלטות טובות בעבר, וכנראה שהם ממשיכים במסורת הזאת".

ג'ף הרסט האגדי, שהניף את הגביע העולמי ב-1966, קצת הופתע: "חשבתי שהארי כנראה היה המועמד הטוב ביותר בגלל ההצלחה שהיתה לו בטוטנהאם, ברמה גבוהה יותר. הוא היה הפייבוריט של התקשורת ושל הקהל, אז כן, זה היה קצת מפתיע שבהתאחדות בחרו לפנות לרוי הודג'סון".

מנג'ר בולטון אואן קוייל, שיפגוש ביום רביעי את טוטנהאם של רדנאפ ואז בראשון את ווסט ברומיץ' של הודג'סון, אמר: "תמיד ידעתי שאחד משניהם יקבל את התפקיד. לא הופתעתי שפנו לרוי. אני מאושר. אם הוא יקבל את המינוי, אין לי שום ספק שהוא עונה על כל הקריטריונים שהנבחרת היתה צריכה".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully