וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי הודג'סון צפוי להתמנות למנג'ר נבחרת אנגליה

ווסט ברומיץ’ הודיעה כי המנג’ר קיבל אישור לנהל מו”מ על מינויו למנג’ר הנבחרת. ”המנג’ר היחיד שפנינו אליו”, נמסר מההתאחדות

האם רוי הודג'סון ברדך להיות מנג'ר נבחרת אנגליה הבא? היום (ראשון) פירסמה ווסט ברומיץ' הודעה רשמית באתר שלה לפיה ההתאחדות האנגלית פנתה אליה בבקשה לשוחח עם המנג'ר הוותיק לגבי משרת מנג'ר נבחרת אנגליה. בין היתר, נכתב בהודעה כי ווסט ברומיץ' מנהלת מו"מ על הארכת חוזהו של הודג'סון, שמסתיים ב-30 ביוני, ומעוניינת מאוד להשאירו. יחד עם זאת, הודג'סון הביע תשוקה עזה לאמן את הנבחרת והמועדון אישר לו לשוחח עם ההתאחדות.

"רוי עשה אצלנו עבודה פנטסטית ב-15 החודשים האחרונים", אמר נשיא ווסט ברומיץ' ג'רמי פיס, "העובדה שההתאחדות רוצה לנהל איתו מו"מ על מינויו למנג'ר נבחרת אנגליה היא עדות לעבודה הנהדרת שלו. רוי הוא אנגלי גאה ואנחנו יכולים להבין למה הוא רוצה לשוחח עם ההתאחדות על התפקיד היוקרתי הזה. בכל אופן, הבענו בפני רוי את הרצון שלנו שיישאר כמנג'ר של הקבוצה וימשיך בפרויקט שהתחיל כאן, כדי להפוך את המועדון למוכח בפרמיירליג. לכולנו יש יחסי עבודה נהדרים איתו והוא פופולארי מאוד גם בקרב האוהדים".

נשיא ההתאחדות האנגלית דייויד ברנסטיין מסר הודעה רשמית משל עצמו, בה נכתב: "אני אסיר תודה לג'רמי פיס וכל שאר האנשים בווסט ברומיץ' על שיתוף הפעולה שלהם והעובדה שאיפשרו לנו לנהל מו"מ עם רוי, ואני כבר שוחחתי איתו. רוי הוא המנג'ר היחיד שפנינו אליו ואנחנו מקווים לסגור איתו מהר ככל האפשר על מנת שיחליף את פאביו קאפלו. המו"מ יימשך בימים הקרובים עם רוי לפני שהודעה נוספת תצא".

במידה שהודג'סון בן ה-64 יתמנה למנג'ר הנבחרת הוא יחליף בתפקיד את פאביו קאפלו שהתפטר מהתפקיד ב-8 בפברואר השנה לאחר אי הבנות עם ההתאחדות לגבי סוגית לקיחת סרט הקפטן מג'ון טרי בעקבות פרשת ההערות הגזעניות שהשמיע כלפי אנטון פרדיננד. מאז התפטרותו של קאפלו ועד היום החזיק בתפקיד מנג'ר הנבחרת הצעירה סטיוארט פירס. אנגליה הוגרלה ביורו 2012 לבית אחד עם שבדיה, צרפת ואוקראינה.

הודג'סון, ששיחק בין היתר בקריסטל פאלאס ובקבוצות קטנות, החל את קריירת האימון שלו בהלמשטאד השבדית ב-1976, משם עבר לבריסטול סיטי ולקבוצות שבדיות נוספות, מאלמו ואורברו השבדיות. בשנות ה-90 אימן את אינטר, גראסופרס וגם את נבחרת שוויץ בין 1992-1995. את העשור הקודם העביר בין היתר בקופנהאגן, אודינזה, נבחרת איחוד האמירויות ופינלנד.

ב-2007 חזר לאנגליה והתמנה למנג'ר פולהאם, בה רשם הצלחה גדולה כשהוביל את הקבוצה לגמר הליגה האירופית וזכה בתואר מנג'ר השנה של איגוד המאמנים, מה שזיכה אותו בעמדת מנג'ר ליברפול. אלא שבאנפילד המנג'ר הוותיק כשל ופוטר לאחר תקופה קצרה. ב-2011 מונה למנג'ר ווסט ברומיץ', שם החליף את רוברט די מתאו שכשל בתפקידו. הודג'סון שיקם את הבגיז למרות פתיחת עונה רעה מאוד והוביל אותם אל המקום ה-11, הדירוג הכי גבוה של המועדון בשלושת העשורים האחרונים. גם העונה ווסט ברומיץ' מצליחה מאוד ונמצאת במקום ה-10 בליגה עם 46 נקודות.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully