וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק זאבי: "פתאום הרגשתי כמו במעצמת ספורט"

אלוף אירופה הטרי וחבריו לנבחרת הג'ודו שבו ארצה אחרי ארבע מדליות באליפות אירופה. ורשביאק: "הישג שלא ישכחו"

האומנם אימפריית ג'ודו? הוועד האולימפי ערך הבוקר (שני) מסיבת עיתונאים עם הג'ודוקאים הישראלים שחזרו מאליפות אירופה לפני מספר שעות עם ארבע מדליות. בראשם כמובן עומד אריק זאבי, שבגיל 35 זכה במדליית זהב רביעית ורשם הישג מצוין. גם ירדן ג'רבי זכתה במדליית כסף אחרי שנכנעה רק בגמר, אליס שלזינגר שתייצג אותנו באולימפיאדה הפסידה בחצי הגמר אך יצאה עם הארד, ואצל הגברים סוסו פלאלשווילי השיג ארד נוסף כשניצח את בית הניחומים באיפון.

במסיבת העיתונאים עצמה נרשמו הרבה חיוכים, ואווירה חגיגית שררה בחדר. מרבית הדוברים שיבחו את המקצועיות של המשתתפים, הביעו תקוות גדולות לראות תוצאות דומות באולימפיאדה הקרובה, והתייחסו גם לעתיד הענף.

"ארבע מדליות באליפות אחת, זה דבר לא ישכחו", אמר יו"ר הוועד האולימפי צבי ורשביאק. "יהיה קשה מאוד לחזור על דבר כזה. אין לי מילים, זה דבר מדהים. אם הייתי אומר את זה לפני שבוע, לא לפני שנים, היו מאשפזים אותי".

אריק זאבי המחויך אמר: "ההבדל המהותי בין הזכיה הזו והזכיה ב-2004 הוא שב-2004 ידעתי שאני בא לקחת את הזהב, והשנה, למרות שהרגשתי שאני עדיין בטופ העולמי, היתה תחושה של הפתעה, וזה הפך את הזכיה הזאת להרבה יותר מרגשת. מכיוון שזו כנראה האליפות האחרונה שלי זה הפך אותה כמעט למושלמת. אני מאוד שמח שיצא לי לחוות את זה שוב לפחות עוד פעם אחת. לחזור עם ארבע מדליות זו תחושה מדהימה, פתאום הרגשתי מה מרגישות מעצמות הספורט. אנחנו חלק מנבחרת, מנבחרת מצליחה, ותמיד היו חששות מה יהיה עם הנבחרת כשאפרוש, אבל החבר'ה הצעירים הוכיחו שאין מה לפחד".

אליס שלזינגר: "מעכשיו אני מתחילה להתכונן לאולימפיאדה. ההישג של הנבחרת זה דבר מדהים. אני כל כך שמחה בשביל סוסו שהצליח סוף סוף ועשה את זה בגדול. הכי שמחתי בעולם בשביל אריק, זה מגיע לו. זה הישג מדהים לג'ודו ולספורט הישראלי, ואני מקווה שבאולימפיאדה התוצאות יהיו דומות".

סוסו פלאלשווילי: "עשינו תוצאה טובה ואני מאוד שמח. זו הצלחה של כולם, לא רק שלי, ואני רוצה להודות לכולם ומקווה שנעשה עוד תוצאות טובות בתחרות הבאה".

טור דעה: צריך לקחת את ההישג של אריק זאבי בפרופורציות

ג'ודו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully