וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: שעה אחידה למשחקי התחתית בשבת

המאבקים נגד הירידה יתקיימו בשבת ב-20:00. במוקד המחזור ה-35: מכבי חיפה - מכבי ת"א (ראשון, 20:50, ערוץ 1)

משחקי הפלייאוף העליון בשבת והמשחקים בעלי החשיבות בתחתית, ייערכו בשעה אחידה. ההתאחדות פרסמה את מועדי המחזור ה-35, כאשר המשחק המרכזי יפגיש בין מכבי חיפה למכבי תל אביב ביום ראשון (20:50, ערוץ 1). יתר משחקי הפלייאוף העליון יחלו בשבת ב-17:00: מכבי נתניה תארח את האלופה עירוני קרית שמונה, מ.ס. אשדוד מול הפועל תל אביב ובני סכנין נגד בני יהודה.

ב-17:30 ייצא לדרך המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל פתח תקוה בפלייאוף התחתון. המשחקים החמים יותר, בהם מעורבות הקבוצות שעדיין לא הבטיחו את מקומן בליגת העל, ייערכו ב-20:00. מכבי פתח תקוה תארח את הפועל ראשון לציון, הפועל באר שבע את הפועל עכו והפועל חיפה את עירוני רמת השרון.

באמצע השבוע שלאחר מכן, יתקיים המחזור ה-36 והלפני אחרון. המשחק בין הפועל תל אביב למכבי נתניה נקבע לשעה המרכזית (יום שלישי, ה-8 במאי, 20:50), כשבמקביל תארח בני סכנין את מ.ס. אשדוד. ברביעי ב-19:00 תפגוש עירוני קרית שמונה את מכבי חיפה, כשבני יהודה תארח את הפועל תל אביב לדרבי בבלומפילד.

משחקי הפלייאוף התחתון באמצע השבוע ייערכו כולם ביום שלישי בשעה 19:00: בית"ר ירושלים תארח את הפועל חיפה בטדי, הפועל באר שבע תצא לרמת השרון, הפועל עכו תפגוש את מכבי פתח תקוה והפועל פתח תקוה תארח את הפועל ראשון לציון בקרב היורדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully