וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "מוכן שתקום מנהלת אם הקבוצות לא ייפגעו"

יו"ר ההתאחדות נפגש עם ראשי סיעת מכבי לאחר ישיבת בעלי המועדונים, והודיע כי הוא מעוניין בהגשת תכנית עבודה מסודרת

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מרבית ראשי הקבוצות בליגת העל התייצבו היום (ראשון) בצהריים במלון כפר המכביה, שם נערכה פגישה ראשונית בין בעלי הקבוצות שדנו בהקמת מנהלת ליגה. את הפגישה יזמו ג'קי בן זקן (מ.ס אשדוד), אלונה ברקת (הפועל באר שבע) ואיזי שירצקי (עירוני קרית שמונה), כאשר כמעט כל הבעלים האחרים הפגינו נוכחות כולל יעקב שחר, ואלה שלא, שלחו נציגים. הקבוצות היחידות שלא שלחו נציגות הן מכבי פתח תקוה והפועל פתח תקוה.

בסיום הפגישה יצא יעקב שחר לתקשורת והקריא מדף את ההחלטות שהתקבלו: "הוחלט להקים גוף שיפעל למציאת פתרונות לשיקום והבראת הכדורגל בישראל, ויטפל בנושאים המסחריים, הכלכליים של הליגה המקצוענית. המהלך ייעשה בשיתוף פעולה עם ההתאחדות לכדורגל, לשם כך נבחרה נציגות בת חמישה חברים - אלונה ברקת, ג'קי בן זקן, גיל לב, איזי שרצקי ויעקב שחר - שייפגשו בימים הקרובים עם יו"ר ההתאחדות אבי לוזון בנושא".

שחר אף התייחס למחאה של אוהדי הפועל תל אביב כנגד הבעלים אלי טביב, ואמר: "בהזדמנות זו כולנו, כל המשתתפים שהיו בישיבה, מביעים את שאט נפשם מהתנהגות אוהדי הפועל תל אביב נגד אלי טביב ומשפחתו, במחאה שחרגה מגבולות מגרשי הכדורגל ולא מעט בתמיכת גורמים בתקשורת".

כזכור, אחרי סדרת האירועים האלימים במגרשי הכדורגל, חזרו כמה מבעלי הקבוצות בליגת העל לדבר על הקמת מנהלת ליגה, כדי שתהיה להם יותר שליטה על מה שנעשה בכדורגל הישראלי. ניסיון קודם להקמת מנהלת ליגה היה בתחילת העשור הקודם, אבל בסופו של דבר לא יצא לפועל.

בפני כל הבעלים הוצגה מצגת שכללה בין השאר מבנים של מינהלות ליגה ברחבי אירופה. בישיבה עלתה אופציה להקים מינהלת זמנית שתתחיל לתפקד כבר בזמן הקרוב וזאת עד שיגיעו להסכמה על מבנה סופי של מינהלת מסודרת שתכלול את בעלי קבוצות שתי הליגות העליונות.

לאחר הישיבה בנוגע להקמת המנהלת, נפגש יו"ר ההתאחדות אבי לוזון עם חברי סיעת מכבי בנוגע לעניין הזה. בישיבה נכחו יעקב שחר, מאיר יצחקי, גיל לב ואיזי שרצקי. בהמשך השבוע, צפוי שטרן חלובה להיפגש עם אנשי סיעת הפועל. לוזון אמר במהלך הפגישה כי הוא מוכן שתקום מנהלת ליגה בתנאי שהקבוצות לא ייפגעו כלכלית. בנוסף, לוזון מעוניין שחברי המנהלת, אם תקום, יגישו תכנית מסודרת לגבי אופן הקמתה, צורתה ותוכנה. "רק אם יוכח שהקבוצות לא יפגעו וההתארגנות תהיה אפשרית, אאשר את קיום המנהלת", הודיע לוזון לנוכחים.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully