וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "במינוי פיין, ג'ף רוזן מסכן את שם הקבוצה"

29.4.2012 / 13:13

תגובות נזעמות בישראל ובארצות הברית למינוי ברני פיין כיועץ המקצועי של ג'ף רוזן. ווילקרסון וסמית' עשויים להמשיך

אחת העונות הגרועות בתולדות מכבי חיפה הגיעה אמש (שבת) לסיומה עם ניצחונה של הקבוצה 73:81 על בני השרון/הרצליה במסגרת המשחקים על מקומות 9-11. הקבוצה של ג'ף רוזן סיימה את העונה במקום האחרון, אך בזכות העובדה שבתחילת העונה נקבע כי אין ירידות מליגת העל, תינזק רק בהיטל כספי בסדר גודל של כ-300 אלף שקל, שייגבה מהתמלוגים שהיא תקבל בעונה הבאה ממנהלת ליגת העל.

בינתיים, בחיפה עוסקים לא מעט בהכנות לעונה הבאה, וכזכור הודיעו ביום רביעי על מינויו של ברני פיין, עוזר מאמן מכללת סירקיוז לשעבר, ליועץ המקצועי של ג'ף רוזן. פיין נחשד בהתעללות מינית בשני עובדים צעירים של קבוצת הכדורסל של המכללה, ופוטר בנובמבר. בימים אלה נמצא הנושא תחת חקירה פדרלית בארצות הברית, והמינוי גרר תגובות זועמות בישראל ובארצות הברית.

"תנסה לתאר מצב שבו קבוצת כדורסל ישראלית ממנה פדופיל, אפילו אם לכאורה, לתפקיד מפתח, איזה מין דוגמא זה נותן לאוהדים?", אמר הבוקר אחד המקורבים למועדון, "מכבי חיפה היא קבוצה בעל שם טוב בכל העולם, למרות שלא הצליחה בשנתיים האחרונות, ובמינוי פיין ג'ף רוזן מסכן את השם של הקבוצה. לא ברור למה הוא החליט לעשות את זה, לא ברור מי בדיוק יסכים לתרום כסף לקבוצה שבן אדם כמוהו נמצא בתוכה. שאשים לא יופתעו אם זה לא יחזיק הרבה זמן מעמד".

בינתיים, פיין צפוי להעביר לבעלים ג'ף רוזן רשימה של אפשרויות לעמדת המאמן שמלבד אבי אשכנזי, שנחשב למועמד הבכיר, ועודד קטש יעלו מספר אפשרויות מארצות הברית. לגבי סגל השחקנים, חיפה מחזיקה בחוזה לעונה נוספת עם טיילר ווילקרסון וג'רמיס סמית', שייתכן כי אחד מהם ימשיך, וכן עם טמיר אריאלי, סיימון פארין, שון לבנובסקי ודניאל איידן, כשהשניים האחרונים אמורים להיות מנופים מהמועדון.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully