וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "אנחנו עשינו את זה קל"

29.4.2012 / 7:52

גיא פניני ומכבי ת"א עלו בקלות לגמר האדריאטית: "מחכה לנו שם יריבה הרבה יותר קשה. זה משחק אחד ואין דרך חזרה"

מכבי תל אביב דילגה אמש (שבת) בקלילות מעל בודצ'נוסט, הביסה אותה 60:82 בחצי גמר הפיינל פור של הליגה האדריאטית ועלתה למשחק על התואר נגד צדוויטה זאגרב. היום בערב יערכו הצהובים אימון מסכם לקראת משחק הגמר שיתקיים מחר בערב. המאמן דיוויד בלאט השאיר את שחקניו דרוכים לקראת המשחק ואמר להם בתום המשחק: "אני גאה בכם ובמשחק , אבל עדיין לא עשינו שום דבר. הולך להיות משחק קשה יותר ביום שני".

גיא פניני סיכם את הניצחון אמש. "אני שמח שעשינו את העבודה מההתחלה. הגענו נחושים למרות שבהתחלה קצת צלענו בהתקפה, אבל זה חלק מהעניין. בסופו של דבר עשינו את העבודה, ואני שמח על כך. עכשיו מצפה לנו קבוצה יותר טובה בגמר".

פניני הוסיף: "האם היה לנו קל? אנחנו עשינו את זה קל, אנחנו עובדים מאוד קשה. בכל אופן, ביום שני, מול צדוויטה זאגרב, יהיה משחק יותר טוב, יותר קשה, כי יש להם שחקנים איכותיים ונצטרך לבוא מפוקסים, לעשות הכנה טובה ולבוא בפול גז".

על הגמר אמר הגארד: "יש לחץ במשחקים כאלו כי זה משחק על תואר ומכינים דברים שונים משחקים אחרים. אין דרך חזרה, זה משחק אחד ואם עושים טעויות משלמים עליהן. לחץ יש, אבל צריך להתמודד איתו".

אגב, שכפי שפורסם בוואלה! ספורט, דונטיי דרייפר (27, 1.80 מ') רכזה האמריקאי צדוויטה זאגרב, נמצא עדיין ברשימת המועמדים למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully