וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לא אתן לכלום להסיח את דעתי"

28.4.2012 / 23:05

מאמן מכבי תל אביב התייחס למתיחות עם ההנהלה אחרי הניצחון על בודצ'נוסט באדריאטית: "בגמר יהיה הרבה יותר קשה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב טיילה הערב (שבת) לגמר הליגה האדריאטית וזה היה קל מהצפוי. הצהובים דרסו 60:82 את בודצ'נוסט ביד אליהו ויפגשו בגמר המפעל את צדביטה זאגרב, שניצחה במשחק המוקדם יותר את פרטיזן בלגרד. ליאור אליהו הוביל את קלעי אלופת ישראל עם 18 נקודות ו-9 ריבאונדים.

דיוויד בלאט התייחס לניצחון בסיום: "היה לנו שבוע להתכונן ובשבילנו זה כמו נצח. כשאנחנו מתכוננים היטב למשחק, כולם רואים איך אנחנו מסוגלים לשחק. המשחק היה גמור במחצית וזה היה טוב כי רציתי לתת לשחקנים לנוח. המשחק ביום שני יהיה הרבה יותר קשה ונצטרך את השחקנים טריים".

על כך שלקח פסק זמן ביתרון 24: "זה היה ברבע השלישי, אז אנשים לא יכולים להגיד שלקחנו את זה כדי להשפיל מישהו. רק רציתי להעיר מעט את השחקנים". בלאט התייחס למתח שקיים בינו לבין הנהלת מכבי בימים האחרונים ואמר: "הכל לא חשוב, מה שחשוב זה מכבי תל אביב. אתם עושים מהעניין הזה הרבה יותר ממה שהוא. היה משהו, היה לא נעים, אבל התקדמנו ויש לנו שתי משימות חשובות. אני מרוכז מאוד ולא מסיח את דעתי מהמטרות שלי".

קית' לנגפורד: "אני מאוד שמח שעמדנו במטרה שלנו לנצח את המשחק הזה ולהגיע לגמר ביום שני, יצאנו מאוד חדים היום והיינו חדורים סביב מטרה אחת ואני באמת חושב שהשגנו אותה כמו שצריך, עכשיו צריך רק להשלים את המטרה הזו. ציפינו מתחילת העונה שצ'דביטה תהיה בפיינל פור ולכן יהיה מעניין מאוד לפגוש אותם בגמר, הם הוכיחו את עצמם העונה וזה יהיה משחק יורוליג לכל דבר ביום שני".

מאמן בודצ'נוסט דג'אן ראדוניץ' סיכם: "אני רוצה לברך את מכבי על הניצחון הזה. אני חושב שהיה ברור במהלך המשחק שמכבי הרבה יותר חזקה מאיתנו אבל היה לנו חשוב איך לשמור על עצמנו במשחק הזה בגלל העובדה שיש לנו הרבה בעיות עם הקבוצה ואני בכל זאת שמח שהגענו לפיינל פור הזה. היה ברור שהיה חסר לנו שחקן חשוב כאן בארץ אבל כל הדברים האלה כבר לא משנים אנחנו לא בגמר וחבל. היה לנו רצון לשחק טוב במשחק הזה ואני מאמין שכן יש דברים שעשינו כמו שצריך ואני מרוצה מהשחקנים שלנו ואני בעיקר מאחל למכבי בהצלחה בגמר".

מכבי תל אביב טיילה לגמר הליגה האדריאטית

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully