וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאטית: מכבי תל אביב בגמר אחרי 60:82 על בודצ'נוסט

מכבי תל אביב לא התאמצה יותר מדי בחצי גמר הפיינל פור של הליגה האדריאטית, והביסה 60:82 את בודצ''נוסט ממונטנגרו. ביום שני היא תיאבק על התואר מול צדביטה זאגרב

מכבי תל אביב עלתה הערב (שבת) לגמר טורניר הפיינל פור של הליגה האדריאטית, אחרי שהביסה 60:82 את בודצ'נוסט ממונטנגרו. ביום שני הצהובים ייאבקו בהיכל נוקיה על התואר מול צדביטה זאגרב הקרואטית, שניצחה בחצי הגמר הראשון 56:68 את פרטיזן בלגרד.

מכבי תל אביב תנסה לזכות השנה בתואר ראשון בתולדותיה בליגה האדריאטית. בעונה היחידה שהיא שיחקה במפעל הזה, ב-2002/03, הם סיימה כסגניתה של זאדאר הקרואטית. לפי הרמה שהציגה היום יריבתה, זה לא כבוד גדול במיוחד, וספק אם התואר הזה שווה היה את המאבקים בין דייויד בלאט להנהלה.

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה החמישייה עם ריצ'רד הנדריקס, דווין סמית, ליאור אליהו, יוגב אוחיון, וקית' לנגפורד. ליאור אליהו קלע את הסל הראשון במשחק, אבל האורחים פתחו בקצב מהיר ולקעו שש נקדוות רצופות, כשבמקביל מכבי תל אביב רושמת מספר איבודי כדור מביכים. למזלה של מכבי תל אביב, שחקני בודצ'נוסט לא ניצלו את המתנות הבלתי פוסקות שהם הרעיפו עליהם, ושני הצדדים סבלו מאחוזים נוראים מהשדה, מה שהשאיר את המשחק על תוצאה נמוכה מאוד בדקות הפתיחה. אחרי 6 דקות של משחק, יוגב אוחיון קלע את סל השדה השלישי של מכבי תל אביב והשווה ל-6:6. דייויד בלאט ביצע מספר חילופים וזה התחיל לעבוד, כשלקראת סיום הרבע הראשון, חמש נקודות רצופות של דייויד בלו ועוד שתיים של דווין סמית העלו את הצהובים ליתרון 12:17 בסוף הרבע.

מכבי תל אביב פתחה את הרבע השני בריצת 0:7 ועלתה לראשונה במשחק ליתרון דו ספרתי, 12:24, תוך כדי דקות נהדרות של דווין סמית. למעשה, בודצ'נוסט השיגה את סל השדה הראשון שלה ברבע אחרי 3:10 דק'. בדקות הבאות ההפרש רק הלך ותפח, וכבר ברבע השני המשחק הזה נראה כמו משהו גמור. 1:17 דק' להפסקה, שון ג'יימס כבר העלה את הצהובים ל-20 הפרש, כשקבע מהעונשין 18:38. ההפרש אפילו גדל כשהצהובים ירדו להפסקה ביתרון 20:42.

בודצ'נוסט לא הצליחה להביא שום דבר חדש או מרענן לפתיחת הרבע השלישי, לעומתם מכבי תל אביב הביאה עוד ריצה דורסל כוללת שלשה של קית' לנגפורד שהעלתה אותה ל-23:51. 3:30 דק' לסיום הרבע, אותו לנגפורד העלה את מכבי לראשונה ליתרון גדול מ-30 הפרש, כשקבע 29:60. בסופו של דבר בודצ'נוסט צימקה מעט והרבע השלישי הסתיים ב-38:64 למכבי תל אביב.

בודצ'נוסט ניסתה לצמק את הפער בשביל הכבוד, אבל גם גיא פניני נכנס לרשימת קולעי השלשות וקבע 40:67. בסופו של דבר, הגיעה הדקה שבה מכבי תל אביב הורידה הילוך, דיוויד בלאט נתן למספר שחקנים לנוח, וההגנה הצהובה איפשרה יותר חופש פעולה ליריבה, שבדקות הסיום הצליחה לשפר מעט את האחוזים שלה מהשדה.

קלעו למכבי תל אביב: ליאור אליהו 18 ו-9 ריבאונדים, קית לנגפורד 17, דייויד בלו 13 (3 מ-4 לשלוש), דווין סמית 9, תיאו פפאלוקאס וריצ'רד הנדריקס 6 כל אחד, טל בורשטיין 5, גיא פניני ושון ג'יימס 3 כל אחד, יוגב אוחיון 2.

מכבי תל אביב מתכוננת לקיץ של הרבה שינויים

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully