וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: החתמת קשטן עשויה לטרפד את הגעת ברק אברמוב

הבעלים המיועד רצה את ניר קלינגר, אך דמאיו בחר במאמן הוותיק. איציק עזוז: "מאמן מצוין". אנדלובו: "הוא יקדם אותנו"

למרות הניצחון החשוב 1:2 על מכבי חיפה וההתבססות בצמרת הטבלה, גולת הכותרת אמש (שבת) בבני יהודה, הייתה כמובן ההודעה על מינויו של דרור קשטן למאמן הקבוצה בעונה הבאה, במקומו של יוסי אבוקסיס שיעבור למשרת עוזר המאמן בנבחרת ישראל. עם סיומו של המשחק, הודיע הבעלים משה דמאיו על כך שהגיע לסיכום עם קשטן לשנתיים הקרובות.

אחרי מינויו של קשטן, הנושא הבוער שנמצא על הפרק הוא עניין הבעלות על המועדון לקראת העונה הבאה. בתקופה האחרונה התקיימו שיחות עם איש העסקים ברק אברמוב, שהוזכר כמועמד הראשי לרכוש את בני יהודה לקראת העונה הבאה, אם כי לאחרונה נתגלו מספר חילוקי דעות בינו לבין דמאיו ונושא העברת הבעלות נמצא כעת בספק רב.

לוואלה! ספורט נודע כי החתמת קשטן עשויה להיות הגורם שיטרפד בסופו של דבר את הגעתו של אברמוב, שהעדיף את ניר קלינגר כמאמן לעונה הבאה, אולם כעת יצטרך לקבל עובדה מוגמרת עם החתמתו של קשטן לתפקיד. בימים הקרובים צפויה להתבהר תמונת הבעלות לקראת העונה הבאה, כאשר אופציה נוספת שקיימת היא כניסתו של משקיע אחר במקומו של אברמוב.

אנדלובו: "חייבים להאמין בעצמנו"

מרבית שחקני הסגל חתומים גם לעונה הבאה, למעט עוז ראלי, אביב חדד ודן מורי שמסיימים חוזה, וישראל זגורי שמסיים השאלה וכרטיסו חוזר אוטומטית למכבי חיפה. השחקנים שלא היו מודעים לפני המשחק להתפתחויות עם קשטן, קיבלו בהפתעה גמורה את הודעתו של דמאיו וחלקם לא ממש ידעו כיצד להגיב למינוי המפתיע.

"שמעתי כמו כולם על עניין קשטן", אמר המגן איציק עזוז. "אם הוא אכן יהיה המאמן, אנחנו נאחל לו המון בהצלחה. כרגע אנחנו עם יוסי אבוקסיס ואנחנו רוצים לסיים איתו את העונה בצורה הטובה ביותר ואז נמשיך הלאה".

המגן התייחס לניצחון החשוב שהושג אמש בבלומפילד ואמר: "זה היה קרב ראש בראש וידענו שמי שינצח יהיה חזק מאוד בתמונת העלייה לאירופה. אני שמח שהצלחנו לנצח. עדיין לא עשינו את כל הדרך ויש לנו עוד שלושה משחקים מאוד חשובים. בשבוע הבא יש לנו משחק מאוד קשה בסכנין ואני מקווה שנחזור משם עם תוצאה טובה ונשלים את המטרה שהיא הכרטיס לאירופה".

דינו אנדלובו, שכבש אתמול את השער השני במשחק, אמר: "אני לא מכיר את דרור קשטן, ראיתי אותו כמאמן הפועל תל אביב ולא ידעתי שהוא אימן בבני יהודה. ממה ששמעתי מהחברים שלי, הוא מאמן מצוין ואני מברך אותו עם שובו לקבוצה".

אנדלובו שיישאר במדים הזהובים גם בעונה הבאה, התייחס לדבריו של משה דמאיו, שאמר שעם קשטן הוא מקווה שכעת בני יהודה תתמודד על תארים, ואמר: "זה הכל עניין של אמונה בעצמנו. אם נאמין, אז הכל אפשרי בכדורגל. אם לא נאמין ונחשוב שמכבי תל אביב, הפועל תל אביב או מכבי חיפה הן הקבוצות שיכולות לזכת בתארים, זה יהיה רע בשבילנו. דרור קשטן הוא מאמן טוב והוא יעזור לנו להתקדם קדימה ולזכות בתארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully