וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: דרור קשטן יאמן את הקבוצה בשנתיים הבאות

28.4.2012 / 20:35

הזהובים הודיעו על חזרתו של המאמן הוותיק לאחר עונה אחת. דמאיו: "יוסי אבוקסיס עשה עבודה מצוינת, למרות המחאה נגדו"

מספר ימים לאחר שיוסי אבוקסיס מונה רשמית לעוזרו של אלי גוטמן בנבחרת ישראל, הודיעה היום (שבת) בני יהודה על מינויו של דרור קשטן למאמנה לשתי העונות הבאות. מנכ"ל הזהובים משה דמאיו הודיע על המינוי מיד בתום הניצחון 1:2 מול מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-34 בליגת העל.

"אני רוצה להודות ליוסי אבוקסיס שעשה עבודה מצוינת למרות מחאה של חלק מהקהל נגדו", אמר דמאיו, "צריך להודות לו על השנה הנפלאה הזו. בשנתיים הקרובות מי שיאמן את בני יהודה זה דרור קשטן. אני מקווה שהוא יצעיד את הקבוצה קדימה ושנתמודד על תארים".

כזכור, בין אבוקסיס לקשטן קיימת מתיחות, לאחר שהאחרון מונה למאמן הפועל תל אביב בזמן שאבוקסיס כביכול חיכה להצעה. היום אבוקסיס נשאל על מחליפו, וסירב להתייחס לקשטן: "מי שזה לא יהיה, אאחל לו בהצלחה".

כזכור, קשטן בן ה-67 פוטר בינואר האחרון מהפועל תל אביב בשל חוסר שביעות הרצון של בעלי המועדון אלי טביב מהישגי הקבוצה, כחצי שנה בלבד לאחר שמונה לתפקיד. קשטן כאמור חוזר לבני יהודה לקדנציה שנייה, לאחר שאימן שם בעונת 2010/11 והוביל אותה למקום הרביעי ולמוקדמות הליגה האירופית, אך בחר לעזוב להפועל תל אביב לאחר שאלי גוטמן התפטר מהקבוצה.

קשטן, שאימן את נבחרת ישראל בין 2006-2010, ינחת בתחנה ה-23 בקריירה המפוארת שלו, שכוללת זכייה בשש אליפויות, שישה גביעי מדינה ושני גביעי טוטו. בין היתר, קשטן, שפתח את קריירת האימון שלו בהפועל כפר סבא, אימן גם בבית"ר ירושלים, מכבי חיפה, מכבי תל אביב, הפועל חיפה והפועל תל אביב (ארבע קדנציות שונות) וקבוצות נוספות.

המאמן הנוכחי, יוסי אבוקסיס, סיכם את הניצחון על מכבי חיפה ואמר: "נתנו מאמץ גדול במחצית השנייה ולקראת הסוף קצת התעייפנו. מבחינת החשיבות זה באמת ניצחון גדול. אנחנו שמחים מאוד, בעיקר מהמחצית הראשונה. מכבי חיפה הגיעה לשני מצבים בכל המשחק ומגיע לשחקנים כל הכבוד. צריך לזכור כמה כשרון יש לחיפה. בנוגע למאמן הבא, כל מי שיהיה פה, אני מאחל לו הצלחה".

כפיר אדרי הוסיף: "יש לנו מסורת באירופה וידענו ששלוש נקודות יקרבו אותנו למטרה. יש לנו כמה משחקים קשים. אנחנו מקווים להגיע לאירופה. צריך לפרגן לאבוקסיס, אנחנו שמחים לקבל את קשטן".

בני יהודה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully