וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק רוז גמר את העונה, סל ניצחון לדוראנט

הגארד קרע את רצועות הברך ב-93:101 של שיקגו על פילדלפיה. ת’אנדר-דאלאס 98:99, מיאמי הביסה את הניקס

הפלייאוף התחיל בבשורה רעה ומדכאת. שיקגו אומנם זכתה הלילה (בין שבת לראשון) בניצחון הראשון לאחר שעלתה ל-0:1 בסדרה מול פילדלפיה אחרי 91:103, אך בסיום הבולס ראו את דרק רוז יורד צולע מהפרקט, ומיד לאחר מכן קיבלו את הבשורה: הגארד המצוין קרע את הרצועות וגמר את העונה. כמה חבל שכבר בערב הראשון והחגיגי של הפלייאוף אנחנו מקבלים בשורה כל כך כואבת, שפוגעת אנושות באחת המועמדות הבכירות לאליפות העונה.

במשחק השני של הלילה מיאמי הוכיחה שוב את הפוטנציאל שלה, כשרמסה את ניו יורק 67:100 ללא קושי, והזכירה שכשהיא רוצה ונחושה - יהיה קשה לשחק מולה. עמוק בתוך הלילה אורלנדו הפתיעה באינדיאנה ואוקלהומה סיטי נעזרה בסל ניצחון של קווין דוראנט כדי לנצח את דאלאס.

כל משחקי הלילה:

שיקגו - פילדלפיה 91:103 (0:1 לבולס בסדרה)
מיאמי - ניו יורק 67:100 (0:1 למיאמי בסדרה)
אינדיאנה - אורלנדו 81:77 (0:1 לאורלנדו בסדרה)
אוקלהומה סיטי - דאלאס 98:99 (0:1 לאוקלהומה סיטי בסדרה)

שיקגו - פילדלפיה 91:103 (0:1 לבולס בסדרה)

שנה שנייה ברציפות, הבולס הגיעו לפלייאוף עם המאזן הטוב בליגה והפעם הם רוצים לסיים אותו עם טבעת על האצבע. לצערם, בלי דרק רוז זה יהיה קשה. הגארד גמר את העונה לאחר שקרע את הרצועות, והבולס ייאלצו להסתדר בלעדיו.

השוורים פתחו חזק, אבל פילי לא ויתרה והמשחק התנהל בקצב מטורף ברבע הראשון. עד למחצית, המארחת כבר רצה ליתרון דו ספרתי, כשגם רוז מתחיל להיכנס לעניינים ולצבור נקודות. הסיקסרס ניסו לא להתפרק, אבל ריפ המילטון ורוז היו פשוט גדולים עליהם בכמה מידות וההפרש נותר גדול לכל אורך המחצית השנייה, כשלקראת הסיום שיקגו חוצה גם את גבול 20 הנקודות, לפני שהאורחים הקטינו מעט את ההבדל.

הבשורה הרעה מאוד מבחינת שיקגו הגיעה קצת יותר מדקה לסיום, כשרוז נפצע בצורה לא טובה וכעת. רוז, כזכור, שיחק העונה רק ב-39 משחקים מתוך 66, כשהוא סובל ממגוון פציעות, ביניהן פגיעה בבוהן, במפשעה בגב ובשריר הירך האחורי. הוא לא שיחק שני משחקים רצוף מאז ה-12 במארס. רוז הורד לחדרי ההלבשה כשהוא נתמך בשלושה שחקנים, וניתן היה לזהות את הפרצופים המודאגים בקהל ועל הספסל של הבולס. לפני הפציעה, הגארד הנפלא הספיק להתקרב לטריפל דאבל עם 23 נקודות, 9 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. המילטון סיים עם 19, ג'ואקים נואה עם 12 ו-13 ריבאונדים ולואל דנג עם 17. אלטון ברנד הוביל את פילדלפיה עם 19, ג'רו הולידיי עם 16.

צפו בתקציר המשחק

אוקלהומה סיטי - דאלאס 98:99 (הת'אנדר מובילים 0:1 בסדרה)

קווין דוראנט החטיא והחטיא, קלע 10 מ-27 מהשדה, אבל הזריקה הכי חשובה שלו הלילה צללה פנימה. מלך הסלים של העונה הסדירה, שסיים עם 25 נקודות הלילה, קלע כשעל השעון נותרו 1.5 שניות בלבד והעניק לת'אנדר ניצחון על האלופה. ראסל ווסטברוק הוביל עם 28 נקודות, סרג' איבקה קלע 22 וג'יימס הארדן תרם 19.

המאבריקס הוכיחו שהיה מוקדם מדי להספיד אותם ונתנו פייט אדיר לקבוצה שהפסידה שבעה משחקי בית בלבד בעונה הסדירה. מצד שני הם לא הצליחו לשמור על יתרון 87:94 לקראת הבאזר האחרון. דירק נוביצקי קלע 25, ג'ייסון טרי הוסיף 20 ב-80 אחוז מהשדה ושון מריון סיים עם 17.

צפו בתקציר המשחק

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

מיאמי - ניו יורק 67:100 (ההיט מובילים 0:1 בסדרה)

ולחשוב שלפני תחילת הפלייאוף ההערכות דיברו על "הסדרה המעניינת מכולן". בקצב הזה, היא תיגמר עוד לפני שלברון יתחיל להזיע. מיאמי פירקה את הניקס ללא רחמים, ובקלילות בלתי נסבלת. אם לרגעים מסוימים הניקס עוד הרשו לעצמם להתלונן מעט על השיפוט, בסופו של דבר הם יודעים שגם השופטים הרחמנים בעולם (עמי פזטל?) לא היו עוזרים להם הלילה, כשהם קולעים ב-35 אחוז מהשדה, רושמים 24 איבודי כדור (שמהם מיאמי דהרה לשיא מועדון של 38 נקודות) ומסיימים את הערב עם 11 אסיסטים בלבד.

ומנגד, לברון ג'יימס. כוכב מיאמי סיים עם 32 נקודות (10 מ-14 מהשדה, 11 מ-14 מהקו), ובעיקר עשה מה שמתחשק לו (23 נקודות בחצי הראשון, שסגר את הסיפור). דווין וויד הוסיף 19 קלילות, מריו צ'אלמרס קלע 11, ורבע שני קטלני של מיאמי (13:30) הבהיר לאן הולך המשחק הזה. מנגד, כרמלו אנתוני סיים עם 3 מ-15 מהשדה, אמארה סטודמאייר לא יכול היה לעזור עם 9 נקודות, ורק ג'יי-אר סמית בלט יחסית עם 17 נקודות, שכמובן לא הועילו. רק הרבע האחרון, שבו ניו יורק ניצחה 19:20, מנע השפלה גדולה יותר, והמשחק נגמר "רק" ב-33 הפרש. הניקס גם איבדו את אימון שאמפרט בפציעה ברבע השלישי, ועם 11 הפסדי פלייאוף רצופים - כדאי שמישהו פה יתעורר.

צפו בתקציר המשחק

אינדיאנה - אורלנדו 81:77 (המג'יק מובילים 0:1 בסדרה)

המג'יק נכנסו לאולם באינדיאנפוליס כאנדרדוג מובהקים, אבל יצאו ממנו כמנצחים גדולים והם כבר ביטלו את יתרןו הביתיות של הפייסרס. ג'ייסון ריצ'רדסון וג'אמיר נלסון קלעו 17 נקודות כל אחד, גלן דייויס סיים עם 16 נקודות ו-13 ריבאונדים וכל אלו הצליחו להשכיח את החסרון של דוויט הווארד בדרך לניצחון.

המשחק היה צמוד לכל אורך 48 הדקות, אבל הקבוצה מפלורידה הצליחה להתגבר על פיגור בן שבע נקודות ברבע האחרון וניצחה בעיקר הודות לעובדה שהיא החזיקה את הפייסרס על אפס עגול בטור הנקודות ב-4:05 הדקות האחרונות של המשחק. מדהים. דייויד ווסט הוביל את אינדיאנה עם 19 נקודות ו-9 ריבאונדים, דני גריינג'ר קלע 17 ורוי היברט סיפק 8 נקודות ו-13 ריבאונדים.

צפו בתקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully