וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטויצ'קוב: "אולי פפ כבר לא זכה לתמיכה במועדון"

נמשכות הספקולציות סביב עזיבתו של גווארדיולה, כוכב העבר: "מיתוס של בארסה הולך". דל בוסקה: "אני מבין אותו"

ההחלטה של פפ גווארדיולה לעזוב את ברצלונה ממשיכה לגרור לא מעט תגובות בעולם הכדורגל. חואן גספארט ששימש כנשיא הקבוצה הגיב לעניין כשאמר: "כנשיא וסגן נשיא של בארסה בעבר, אני מבין אותו. אני מכיר את פפ טוב מאוד ואני מבין שהוא קיבל החלטה שהוא חושב שהיא טובה עבור המועדון ועבורו".

למרות זאת, גספארט לא מסתיר את אהבתו למאמן העוזב: "כאוהד של בארסה, הסיפור הוא שונה. אני לא אוהב את זה. אני לא אוהב לחשוב שלראשונה מזה 120 שנה בהיסטוריה של המועדון, מאמן עוזב אותנו מבלי שהאוהדים דורשים זאת ממנו".

גם מאמן נבחרת ספרד ויסנטה דל בוסקה מסכים עם ההחלטה של גווארדיולה, ומציין: "פפ קיבל החלטה כאיש ברצלונה ואין מה לעשות אלא לקבל את זה. הוא חושב שזה הכי טוב עבורו ועבור בארסה. אני מבין אותו ומאחל לו את המיטב". על ההדחות של ריאל ובארסה מליגת האלופות, הוסיף המאמן הלאומי של ספרד: "קיוויתי ששני המועדונים יעלו וישחקו בגמר. הם היו ראויים לכך".

מי שמנסה להסביר את עזיבתו של המאמן הקטאלני בדרך מעט שונה הוא חלוצה לשעבר חריסטו סטויצ'קוב. "אני עצוב, זה יום עצוב מאוד. מיתוס של בארסה הולך, המוהיקן האחרון מתקופת יוהאן קרויף", אמר הבולגרי. "לבארסה אף פעם לא היה מאמן שהצליח לזכות בשישה תארים בשנה. אולי הוא כבר לא זכה לתמיכה הנדרשת במועדון". למרות הדברים, סטויצ'קוב משוכנע שבארסה תמשיך להיות חזקה: "בארסה היא הקבוצה הטובה ביותר בעולם בפער גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully