וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל תל אביב עלתה ל-0:1 בסדרה מול נס ציונה

האדומים עברו בקלות את המשחק הראשון בסדרת חצי הגמר, עם 60:80 ביתי. בשישי: באר יעקב תארח את אליצור יבנה

שלב חצי גמר הפלייאוף בליגה הלאומית יצא הערב (חמישי) לדרך עם משחק אחד, בו הפועל תל אביב הביסה 60:80 את עירוני נס ציונה ועלתה ל-0:1 בסדרת הטוב משלושה משחקים. המשחק השני בסדרה ייערך ביום ראשון בנס ציונה. בחצי הגמר השני שיחל מחר, תארח מכבי באר יעקב את אליצור יבנה.

אחרי שתי הארכות במשחק השני בסדרה נגד עירוני רמת גן והדחה בחצי גמר הליגה הבלקנית, הפועל תל אביב זכתה להפוגה בתקופה המתישה עם ניצחון ביתי קליל על נס ציונה. הקבוצה שסיימה את הליגה במקום הרביעי הגיעה אחרי שחלפה ברבע הגמר על פני הפועל עפולה, אך לא הצליחה לאיים על שליטתם של האדומים במשחק. הרבע הראשון היה כולו של קרטיס קלי, שעם 10 נקודות אישיות סידר להפועל תל אביב יתרון 12:23. נס ציונה עוד עשתה קולות של חזרה וצימקה לחמש הפרש בלבד בזכות דקות טובות של דורי אסף וגייב בלייר, אבל במחצית 29:37 להפועל תל אביב.

הרבע השלישי, כמו הראשון, היה אדום לגמרי. קלי המצוין קיבל עזרה מקורי קאר שקלע סל ראשון, גם מתן נאור ויונתן שולדברנד תרמו את חלקם, והיתרון של המארחים צמח ל-39:59 בסיום הרבע. כך הפך הרבע האחרון לגארבג' טיים, במהלכו נס ציונה מנעה מהפער לגדול, בעוד בר טימור וחבריו שיפרו את הסטטיסטיקות האישיות. טימור סיים עם 18 נקודות והוסיף 5 אסיסטים, כשגם קלי קלע 18 וקטף 12 ריבאונדים ושולדברנד תרם 12 משלו. בצד השני, בלייר עם 14 ו-7 ריבאונדים וטל דן עם 11 היו הקלעים הבולטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully