וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: איגוד הכדורסל מזהיר את הקבוצות המזלזלות

25.4.2012 / 12:11

בעקבות תלונות על הופעה בהרכבים חסרים, איגוד הכדורסל הזהיר את קבוצות הליגה הלאומית: נבחן את המשחקים הגורליים

קבוצות שונות בליגה הלאומית פנו מאז תחילת הפלייאוף התחתון בליגה אל ראשי איגוד הכדורסל בטענה שהקבוצות שכבר סיימו את העונה, ואינן בסכנת ירידה, מופיעות למשחקים עם שחקנים שטרם שיחקו העונה, כך שיש יתרון גדול לקבוצה שנלחמת כנגד הירידה. החשש הגדול הוא כי במחזור האחרון, בו ישחקו שלושת המועמדות לירידה, הפועל לב השרון, הפועל יקנעם/מגידו והפועל כפר סבא/כוכב יאיר, מול שלושת הקבוצות שכבר לא יכולות לרדת ליגה, יקבעו המשחקים מראש, וכי הספורטיביות תיעלם מהאולמות.

לפיכך הוציא הבוקר (רביעי) איגוד הכדורסל הודעה בנושא: "בעקבות פנייה של גורמים בליגה הלאומית, שיגר היום מנכ"ל האיגוד מכתב לכל הקבוצות לפיו עליהן להופיע לכל המשחקים שנותרו עד סיום העונה, בהרכבים החזקים ביותר ולשמור על טוהר הספורט. איגוד הכדורסל מתכוון לעקוב מקרוב אחרי המשחקים, באמצעות המשקיפים וע"י גורמים אחרים, כדי לוודא שהקבוצות מתייחסות לכל המשחקים בצורה הרצינית והספורטיבית ביותר, כדי למנוע מצב בו גורלה של קבוצה כזו או אחרת, מוכרע בגלל התייחסות לא מקצועית או אדישות של קבוצה אחרת".

למעשה סיפור הירידה בלאומית עשוי להיות מוכרע כבר במחזור הבא, במידה והפועל כפר סבא תגבור בביתה על הפועל לב השרון, והפועל יקנעם/מגידו תנצח את עירוני נהריה, כך שלב השרון תרד לארצית. כל תוצאה אחרת, תקבע שההכרעה תעבור למחזור האחרון. מי שכבר עלו מהארצית לליגה הלאומית הם מכבי קרית גת ממחוז דרום ומכבי קרית ביאליק ממחוז צפון.

הליגה הלאומית בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully