וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: לוד עדיין ראשונה, דרמה בתחתית

הכבוד שאבד בוינטר חזר לליגה השנייה: לוד עם 3:4 אדיר על ירושלים, שלוש קבוצות אחריה עם 31 נק' וחמש בסכנת ירידה

המחזור האחרון של הליגה הלאומית הסתיים בצורה שכולנו עדיין מנסים למחוק מהזיכרון, המהומה האדירה בין שתי המוליכות הפועל רמת גן ובני לוד, בסיום משחק העונה. העונשים הקלים יחסית שקיבלו שתי הקבוצות על הביזיון, הפחתת שלוש נקודות בלבד, איפשרו להן להישאר בקרב העלייה ולמרות ההרחקות הרבות של שחקנים שהשתתפו בתגרה, רמת גן ולוד טרם ויתרו על הכרטיס לליגת העל. היום (שישי), יצא לדרך המחזור ה-33, אחריו יוותרו שני משחקים בלבד עד להכרעה.

לשמחתנו, הליגה השנייה יודעת לספק גם רגעים יפים ומתח אדיר וכך אכן היה היום, כשלוד שמרה על הפסגה עם 3:4 דרמטי על הפועל ירושלים. רמת גן חזרה לעניינים ונצמדה מחדש למכבי הרצליה, אחרי שגברה עליה 1:3. אחי נצרת גם בתמונה, עם 0:1 על הפועל רעננה. כעת, לוד ראשונה עם 34 נקודות ושלוש הדולקות אחריה עם 31 כל אחת. במחזור הבא- לוד מול הרצליה, רמת גן מול אחי נצרת.

גם בפלייאוף התחתון מרתק וחמש קבוצות נלחמות על חייהן. נס ציונה תישאר ככל הנראה אחרי 1:2 על בת ים. הכח רמת גן עשתה גם היא צעד חשוב עם 0:2 על מכבי באר שבע והפועל הרצליה נפרדה ב-1:1 מהפועל נצרת עילית.

משחקי שישי - פלייאוף עליון

בני לוד - הפועל ירושלים 3:4

חמישה שחקנים מורחקים וכמובן מאמן ועוזר, שיבלו זמן רב מחוץ לקווים. עם כל הצרות האלה עלתה לוד למשחק הזה בשכונת התקווה, אבל גם עם הידיעה שהיא תלויה רק בעצמה עד לסיום העונה וששלושה ניצחונות יעלו אותה ליגה. כבר אחרי תשע דקות לוד שכחה מהצרות, כשטעות איומה של חיים איצרין סידרה שער קל למוראד אבו ענזה, שמצא את הרשת בפעם השנייה בלבד מאז ינואר. בדקה ה-37 מצאה ירושלים את השוויון לאחר שאוסקר גררו הוכשל ברחבה ואדם מזרחי דייק מהנקודה הלבנה. אופיר עזו הדהים את לוד עם מהפך משער נפלא בדקה ה-57, אבל לוד לא אמרה נואש.

ראשון היה זה אקקי מיקוצ'דזה, שהשווה בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה בדקה ה-69 וכעבור שלוש דקות, אבו ענזה, מי אם לא הוא, חמק מנבדל וכבש. מיד לאחר השער, החלוץ רץ לחגוג עם האוהדים וראה צהוב שני מטופש ואדום, כך שגם הוא ייחסר ללוד במשחק הבא. העונש על ההרחקה המטופשת הגיע ארבע דקות לסיום, כשגררו מצא את החיבורים ואת השוויון הדרמטי, אבל גם זה לא שבר את לוד וכעבור שתי דקות, קובי חסן סובב כדור חופשי, שעבר את כולם, הטעה את רפי כהן והלך פנימה. איזה משחק!

מכבי הרצליה - הפועל רמת גן 3:1

הרצליה הייתה ה"זוכה" הגדולה מכל מהומת וינטר והתייצבה בעמדת עלייה, אבל היא לא הצליחה להצדיק את מקומה ודווקא רמת גן הייתה זו שניצלה את המשחק כדי להתאושש, כאשר גם היא מלאת הרחקות. ההרצליאנים, שניצחו חמישה מתוך ששת המשחקים האחרונים שלהם, כבשו כבר אחרי תשע דקות, מרגליו של שימי אלמלם, אבל רמת גן ידעה לבצע מהפך מצוין, בעזרת ממאדו צ'ם. הסנגלי המצוין כבש בנגיחה אחרי טעות של השוער אבי איבגי בדקה ה-31 והכפיל את מאזנו בדקה ה-52 במתפרצת חדה. עוד מתפרצת בדקה ה-66 הסתיימה בעקיפה של אופיר חמו את איבגי וכדור שלישי ברשת. מיכאל קירטבה המארח ראה את האדום בדקה האחרונה.

מכבי אחי נצרת - הפועל רעננה 0:1

בתוך כל הבלגן, פתאום גם אחי נצרת חזרה לתמונה. המארחת ניצחה רק פעמיים בששת משחקיה האחרונים, אבל ניצלה את הקיזוז והפחתת הנקודות ושער בודד של סרג' איילי בדקה ה-67 הספיק לה כדי להגיע מרחק שלוש נקודות בלבד מהפסגה.

משחקי שבת - פלייאוף תחתון

מכבי באר שבע - הכח עמידר רמת גן 2:0

המשחק המרכזי של הפלייאוף התחתון הפגיש בבירת הנגב בין הלפני אחרונה, שנלחמת על חייה, לבין הסגולים, שחששו לרדת מתחת לקו האדום לראשונה העונה. המארחת ניצחה את כל שלושת המשחקים בין שתי הקבוצות העונה, אבל הפעם רמת גן ידעה לצאת עם ידה על העליונה, כששערים של חיים מלכה בדקה ה-25 ומאור עידה בתוספת הזמן, סידרו לה ניצחון חוץ ראשון בהיסטוריה על היריבה ושלוש נקודות קריטיות בדרך לעוד עונה בליגת המשנה.

הפועל הרצליה - הפועל נצרת עילית 1:1

נועלת הטבלה מנסה להישאר בחיים, אבל זה הולך ונהיה יותר ויותר קשה, כשמשחק שמיני ברציפות של הרצליה הסתיים ללא ניצחון. נצרת עילית אומנם עשתה חיל בגביע, אבל זה עלה לה ביוקר בליגה והיא עושה את דרכה לליגה השלישית אחרי התיקו הזה. שני השערים הובקעו בזה אחר זה. תחילה יוסף אזולאי העלה את הרצליה ליתרון בדקה ה-38, אבל כעבור דקתיים בלבד יהודה זנו השווה.

סקציה נס ציונה - עירוני בת ים 1:2

נס ציונה נמצאת ברמה אחת מעל הפלייאוף הזה והיא קרובה להבטיח את מקומה בליגה אחרי עוד ניצחון, שחתם משחק שביעי ברציפות ללא הפסד. בת ים נעצרה אחרי תקופה טובה והיא רק נקודה מעל לקו האדום. ארנון טמיר (45) וסהר לוי (66) היו חתומים על השערים. עוז ברנדווין רק צימק (73).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully