וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "המטרה היא להצליח כמו אפואל ניקוסיה באלופות"

מאמן פרטיזן עדכן את המטרות אחרי הזכייה באליפות, והתייחס לאקסית: "כשמסי החטיא הבנתי שהגיע זמנה של צ'לסי"

אברהם גרנט חגג אתמול (רביעי) זכייה מעשית באליפות סרביה, כשפרטיזן בלגרד שלו בנתה יתרון של 12 נקודות בפסגה הטבלה כשלסיום העונה נותרו רק ארבעה מחזורים. אחרי שהשלים את המשימה הראשונה שלו בקבוצתו החדשה התייחס המאמן הישראלי לאתגר הבא בזירה האירופית בעונה הבאה.

"המטרה הבאה שלנו היא לנסות להגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות ולנסות להצליח כמו אפואל ניקוסיה העונה", אמר גרנט. "אבל התקדמות כזו דורשת זמן וכסף. אנחנו יכולים לשחזר את ההישג שלהם, אבל קודם כל צריך להסתכל על התקציב, כי אפואל הצליחה לשמור על הסגל שלה ולשדרג אותו עם החתמות איכותיות".

על העובדה שהגיע לבלגרד כשלפרטיזן כבר היה יתרון של עשר נקודות בראשות הטבלה אמר גרנט: "זה נחמד מאוד להיות על סף זכייה באליפות, כי נכנסנו לסיטואציה הזו עם סגל צר בגלל פציעות בזמן שהיריבה שלנו הכוכב האדום בלגרד התחזקה בפגרת החורף בכמה שחקנים טובים".

לגבי האקסית המיתולוגית צ'לסי, שחזרה לגמר ליגת האלופות לראשונה מאז שהפסידה עם גרנט ב-2008 למנצ'סטר יונייטד, אמר הישראלי: ראיתי את חצי הגמר שלהם מול ברצלונה בטלוויזיה עם חברים, וכשמסי החטיא את הפנדל הסכמנו שאולי הכתובת על הקיר והגיע זמנה של צ'לסי".

על האכזבה הגדולה במוסקבה בסיום דו קרב הפנדלים מורט העצבים מול השדים האדומים אמר גרנט: "אני חושב על המשחק הזה מדי פעם, כי שיחקנו נגד קבוצה שאלכס פרגוסון הגדיר כקבוצה הכי טובה שהייתה לו ביונייטד מאז הגעתו ב-1986. היינו הקבוצה הטובה יותר והגיע לנו לנצח, אבל לא עשינו את זה".

"אני אהיה מאושר אם צ'לסי תזכה בגביע השנה", הוסיף גרנט. "כי הם הקבוצה האהודה עליי במפעל ויש לי עוד הרבה חברים שם. זה מדהים שצ'לסי הגיע לגמר העונה כי הם היו במצבים לא קלים גם מול בנפיקה ונאפולי. אבל הם גילו הרבה אופי ולב, נלחמו כמו אריות והם ראויים לכל התשבוחות. עכשיו כשהם בגמר הכל יכול לקרות במשחק אחד".

ניצחון נוסף לגרנט, פרטיזן הבטיחה מעשית את האליפות

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully