וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשית: פרטיזן בלגרד אלופת סרביה

הקבוצה של אברהם גרנט גברה 0:2 על בורצ'ה והגדילה את הפער מהכוכב האדום ל-12 נקודות: "שמח, זה ניצחון ראוי"

פרטיזן בלגרד הבטיחה הערב (רביעי) מעשית זכייה באליפות סרביה. הקבוצה של אברהם גרנט גברה במגרשה 0:2 על בורצ'ה והגדילה את הפער בפסגה ל-12 נקודות אחרי שהכוכב האדום סיימה ב-1:1 את משחקה מול OFK בלגרד וכשלסיום העונה נותרו ארבעה משחקים בלבד. בנוסף לפער הנקודות, פרטיזן מחזיקה ביחס שערים טוב בהרבה מאשר יריבתה העירונית שבמקום השני. למען הסר ספק, נקודה במשחק החוץ מול בוראץ בשבת תבטיח רשמית לפרטיזן את התואר.

לאמינה דיארה (12) כבש את הראשון ךפרטיזן בבעיטה מ-17 מטרים וזבונימיר ווקיץ' הכפיל בדקה ה-52 כשהשתלט על כדור שנהדף מהקורה והמשיך לרשת. הניצחון היה התשיעי ברציפות של גרנט בליגה ובסך הכל, המאמן הישראלי השיג 29 נקודות מ-33 אפשריות בתקופתו על הקווים.

גרנט נשמע מאופק בסיום: "אני שמח על העובדה שאנחנו קרובים לאליפות. היה משחק טוב, שלטנו בו, הכתבנו את הקצב וכמו שקרה לנו לא אחת העונה, אחוז ניצול המצבים היה נמוך. בכל מקרה, השגנו ניצחון ראוי".

עבור פרטיזן מדובר באליפות חמישית ברציפות ו-24 בסך הכל בתולדות המועדון (כולל הליגות של יוגוסלביה וסרביה ומונטנגרו). גרנט זכה באליפות חמישית בקריירה (שתיים עם מכבי תל אביב ושתיים עם מכבי חיפה) וראשונה מאז 2001/2. אחרי שהבטיח את התואר, ינסה הישראלי בעונה הבאה לעזור לפרטיזן להעפיל בפעם השלישית בתולדותיה לשלב הבתים של ליגת האלופות. הקבוצה תחל את השתתפותה בסיבוב המוקדמות השני.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully