וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאש: "מדהים. לא האמנתי שאקבל תמיכה כזו מהקהל"

הרכז ככל הנראה ערך את משחקו האחרון בפיניקס לקול תשואות רמות מהאוהדים: "אשקול את האופציות, גם הסאנס ברשימה"

ההפסד של פיניקס ליוטה בלילה שבין שלישי ורביעי אולי היה זה שקבע כי הסאנס לא יעפילו השנה לפלייאוף, אך המשחק הלילה (בין רביעי לחמישי) היה לא פחות עצוב עבור אוהדי הקבוצה, שככל הנראה נאצלו לצפות בפעם האחרונה בסמל הגדול שלהם: סטיב נאש. הרכז בן ה-38 יהיה שחקן חופשי בקיץ וכבר רמז מספר פעמים כי הוא צפוי למצוא בית חדש, ככל הנראה בקבוצה שתתחרה על האליפות, ואוהדי פיניקס מקבלים זאת. נאש זכה לתשואות רמות לכל אורך המשחק, שירי "אנחנו רוצים את סטיב" כשישב על הספסל, וסטנדינג אוביישן לקראת הסיום.

אוהדי פיניקס סאנס מחזיקים שלט לסטיב נאש. Christian Petersen, GettyImages
האוהדים האלה יתמכו בו, לא משנה לאן ילך/GettyImages, Christian Petersen

"כמובן שזה מדהים לקבל כזאת תמיכה וקבלת פנים", אמר הרכז הקנדי הנרגש בתום ההפסד 110:106 לסן אנטוניו. "זה מאוד מיוחד, כי לא ביקשתי דבר כזה. מעולם לא תיארתי שאקבל כזאת תגובה ספונטנית - זה אומר שזה אותנטי, וזו מערכת היחסים שתמיד ידעתי שיש לי עם הקהל. אני לא ממש טיפוס סנטימנטלי, ולא היה לי הזדמנות לחשוב על זה הרבה, אבל אם זה היה המשחק האחרון שלי בקבוצה, זה בהחלט לא לילה שאשכח".

על עתידו הקרוב אמר נאש: "אצטרך לשבת ולבחון כל מיני סיטואציות שונות. אי אפשר לדעת מה יקרה בקיץ, עם שוק השחקנים החופשיים, אפקט הדומינו, השינויים הרבים שיהיו בקבוצות. זה מסובך. כבר התחלתי קצת לחשוב על המצבים שהכי יתאימו לי, וברור שפיניקס נמצאת בפנים. שום דבר לא בוער לי. אקח את כל הזמן שצריך. הייתי רוצה לשחק עוד שלוש שנים".

גם המאמן אלווין ג'נטרי התייחס לרכז שלו, במה שנשמע כמו דברי פרידה: "הוא אחד הכוכבים הכי שקטים שיש. כל מה שאכפת לו זה מהקבוצה, הוא עשה בשבילנו הכל, הוא היה הלב של המועדון הזה. עבורי, לאמן אותו במשך שמונה שנים כמאמן וכעוזר מאמן, זו חוויה שהייתי מאחל לכולם. על מה שהוא עשה למועדון הזה ולקריירת האימון שלי אי אפשר לשים מחיר".

צפו בנאש עולה מהספסל לפרקט, אולי בפעם האחרונה בפיניקס, לקול תשואות הקהל

אז מה היה לנו הלילה בליגה הטובה בעולם?

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

שחקן פיניקס סאנס סטיב נאש. רויטרס
זה שיר פרידה? נאש נפרד, אולי בפעם האחרונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully