וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "הקלאסיקו קצת פגע בנו"

מאמן ריאל מדריד מצא הסבר להדחה מהאלופות: "לא חושב שהקבוצה הטובה ניצחה". קסיאס: "מכה קשה, פנדלים זה כמו לוטו"

שוק מוחלט. אין מילים אחרות לתאר את הפנים ואת התחושות של שחקני ריאל מדריד, לאחר שהודחו הלילה (רביעי) בחצי גמר ליגת האלופות, אחרי הפסד 3:1 לבאיירן מינכן. הבלאנקוס כבר נראו בדרכם הבטוחה לפגישה עם צ'לסי בגמר כשהובילו 0:2 בשלב מוקדם של המשחק מצמד של רונאלדו, אבל ראו את באיירן חוזרת, כופה הארכה ושם פשוט קרסו שחקניו של ז'וז'ה מוריניו שלא עמדו בלחץ, והחטיאו פעם אחר פעם.

שחקני ריאל מדריד מאוכזבים. Christof Koepsel, GettyImages
הנה עוד ערב עצוב. שחקני ריאל מדריד שבורים/GettyImages, Christof Koepsel

מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו סיכם: "זה הכדורגל. השחקנים היו פנטסטיים ובאו עם רוח מדהימה. היה לנו משחק גדול בסוף השבוע (הקלאסיקו) וזה פגע בנו קצת. בכל זאת, היה משחק לחימה גדול, מאוד טקטי ואמוציונאלי. במצב של 1:2, שתי הקבוצות ניסו לא לעשות טעויות. בסיום, אנחנו עצובים והם שמחים בעוד לפני שנתיים אני קפצתי על הדשא ובאיירן בכו".

המאמן התייחס למשחק ואמר: "אני לא חושב שהקבוצה החזקה יותר ניצחה. הייתי אומר שהקבוצות היו שוות וזו שהייתה טובה יותר בפנדלים עלתה. הגיע לנו לנצח. רצינו להגיע לגמר ואני עצוב יותר בשביל השחקנים מאשר בשבילי, אבל אנחנו צריכים להיות חזקים. בשנה שעברה זכינו בגביע ואם העונה נזכה באליפות זה עוד צעד בכיוון הנכון. אין לי ביקורת, אני גאה לעבוד עם הקבוצה הזאת".

לאחר מכן התייחס מוריניו פעם נוספת לקלאסיקו, ואמר: "אם לא היינו משחקים על האליפות בספרד היו לנו שחקנים טריים יותר. כנראה שזה אשמתנו. ברצלונה שיחקה את הקלאסיקו ואז יומיים אחר כך הפסידו לצ'לסי והודחה. יש לזה חשיבות ענקית. פשוט צריך להסתכל על כך שהגמר ישוחק בין הקבוצה שמדורגת חמישית באנגליה וסגנית המוליכה בגרמניה, שתי קבוצות שעלו עם הרכב חסר בסוף השבוע, בזמן שהיריבות שלהם שיחקו את המשחק הכי גדול של העונה. מאוד קשה להתחרות בשני מפעלים שונים".

אגב, זה לא אומר שמוריניו לא שמח לראות את צ'לסי מנצחת בחצי הגמר השני: "הם היו גיבורים אתמול. אנשים שמבקרים אותם פשוט לא מבינים את האופי של המועדון הזה. יהיה גמר נהדר ואני מקווה שצ'לסי תנצח".

על עתידו במועדון אמר: "אדבר עם ראשי הקבוצה על רעיונות כיצד אפשר להשתפר על המגרש ומחוצה לו ואם המועדון ירצה שאמשיך, והשחקנים יחשבו שאני יכול להמשיך ולהעניק להם משהו, וכרגע אני מרגיש שכולם חושבים ככה, אז כן, אני חושב שאמשיך כאן".

על החמצת הפנדל של רונאלדו אמר המיוחד: "מישהו צריך להחמיץ. אני לא מתעסק באם כריסטיאנו יותר טוב ממסי או להיפך. הם שני שחקנים גדולים והשנה כריסטיאנו היה טוב יותר. מסי החמיץ בשלישי, רונאלדו החמיץ היום והחיים נמשכים. צריך לתת גם קרדיט לנוייר. לא קל לבעוט פנדל אחרי שעתיים על המגרש".

מארסלו: "הולכים הביתה בראש מורם"

איקר קסיאס היה פשוט שבור בסיום: "זו מכה קשה עבורינו. היה משחק מרגש, אבל פנדלים זה תמיד כמו לוטו. שיחקנו טוב ובאיירן קבוצה מצוינת. עכשיו נצטרך להתרכז בליגה. יהיה קשה להתגבר על זה, ועוד כאן בברנבאו, אבל צריך לעבור הלאה". על המשחק עצמו אמר השוער: "אולי הטעות שלנו היתה שבמצב של 0:2, ניסינו לשמור על התוצאה ולא לנצח את המשחק. התחלנו חזק, ואי אפשר לבקש יותר מזה".

צ'אבי אלונסו הוסיף: "התאמנו על הפדנלים, אבל על המגרש עצמו יש הבדל. כמובן שאנחנו מאוכזבים, אבל ננסה להתמודד, זה חלק מהכדורגל. הגענו מאוד קרוב, שיחקנו בבית מול יריבה גדולה, ובמצבים כאלה הכל יכול לקרות. היום אנחנו חווים את הצד האחר של הכדורגל, ידענו שזה יכול לקרות. אנחנו מאחלים לבאיירן מזל טוב ובהצלחה. יש לנו סגל צעיר וטוב ואני יודע שיהיה לנו עוד סיכוי בשנה הבאה".

סרחיו ראמוס אמר: "זה משהו שמתאמנים עליו כל השנה, אבל בכל זאת זה כואב להפסיד ככה, אחרי העונה שהיתה לנו. הלוואי שהיינו עולים לגמר, אבל זה לא יקלקל את השנה המצוינת הזאת. השארנו את הנשמה שלנו כל כר הדשא, וביום ראשון ננסה לזכות באליפות".

גם מארסלו השתדל לשמור על אופטימיות: "הקהל שלנו היה פנומנלי, ואנחנו הולכים הביתה ברשום מורם על העונה הגדולה שעשינו. היה חסר לנו מזל".

באיירן מינכן ניצחה את ריאל מדריד בפנדלים ועלתה לגמר האלופות

ובינתיים, בבאיירן מינכן: חגיגות אדירות

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully