וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוייר: "רונאלדו? למדתי אותו אחרי הבעיטה הראשונה"

שוערה של באיירן הסביר כיצד עצר את הפנדל המכריע של כוכב ריאל. היינקס: "לילה קסום". אולי הנס: "מדהים, פשוט מטורף"

19 במאי. אליאנץ ארנה במינכן. באיירן מינכן מול צ'לסי בגמר ליגת האלופות. הקבוצה של יופ היינקס עלתה לגמר אירופי תשיעי בהיסטוריה אחרי ניצחון 1:3 בדו קרב פנדלים על ריאל מדריד בברנבאו. כריסטיאנו רונאלדו (6 בפנדל ו-14) העלה את המארחים ל-0:2 מהיר לפני שאריאן רובן צימק בפנדל משלו (27) ושחזר את התוצאה מהמשחק הראשון בגרמניה. המשחק הלך להארכה בה לא הובקעו שערים ובסיום דו קרב הפנדלים האורחים חגגו. מנואל נוייר עצר את רונאלדו וקאקה, סרחיו ראמוס הטיס כדור לשמיים ולמרות החמצות של טוני קרוס ופיליפ להאם.

באיירן תהיה תנסה להיות הקבוצה הראשונה שמנפיה את הגביע באצטדיונה הביתי מאז אינטר ב-1965 והיא הקבוצה הראשונה שמעפילה לגמר אירופי בבית מאז רומא ב-1984. בנוסף, הבווארים השיגו נקמה בז'וזה מוריניו, האיש שניצח אותם בגמר 2010 כמאמן אינטר.

יופ היינקס יצטרך להסתדר בגמר ללא שלושה שחקנים שספגו צהוב שני: דויד אלאבה, הולגר בדשטובר ולואיס גוטסבו בעוד צ'לסי תגיע ללא ארבעה שחקנים: ג'ון טרי, ברניסלב איבנוביץ', ראול מיירלש וראמירס.

היינקס נשמע מאושר: "לילה קסום. היו לנו בעיות קשות ב-15 הדקות הראשונות, אבל לאחר מכן הקבוצה שלי השתלטה על המשחק. היינו מדהימים. זה ניצחון מיוחד מאוד עבור באיירן. היה נהדר לראות איך הקבוצה הגיבה בפיגור. מיד אחרי ה-1:0 היה לנו מצב להשוות ושיחקנו כדורגל מצוין גם אחרי ה-2:0. עשינו הישג מדהים בברנבאו".

רומינגה: "הישג גדול יותר מכל מה שעשינו בשנות ה-70 וה-80"

שוערה של באיירן, מנואל נוייר הודה בסיום: "היה לנו הרבה מזל, אבל בסופו של דבר אנחנו בגמר בבית ושם נצטרך את האוהדים שלנו. האם הגיע לנו? שיחקנו טוב, חזרנו מפתיחה קטסטרופלית והאמנו גם כשהיינו בפיגור 2:0 וזה החוזק שלנו. רונאלדו? למדתי אותו אחרי הבעיטה הראשונה בה הוא הכניע אותי ובפעם השנייה הצלחתי לעצור אותו".

אריאן רובן: "אני מאוד גאה בקבוצה שלי, כי כשאתה מתחיל משחק בצורה כזאת, בפיגור 2:0 אחרי 14 דקות, אתה חייב להיות מאוד חזק מבחינה מנטלית כדי להתאושש. בסופו של דבר שיחקנו כדורגל טוב מאוד והגיע לנו לעלות. היינו מאוד רעבים".

"לא חוויתי דבר כזה ב-40 שנה שאני בכדורגל", אמר היו"ר קרל היינץ רומניגה. "ההישג הזה עולה על כל מה שעשינו בשנות ה-70 וה-80. אני מאוד שמח וגאה. זו הייתה הצגה של כדורגל איכותי.

נשיא המועדון אולי הנס הוסיף: "מדהים, פשוט מטורף. מעולם לא ראיתי משחק עם כל כך הרבה הזדמנויות". על ההמשך אמר הנשיא: "ידענו שאם ננצח, נהיה פייבוריטים בגמר".

בסטיאן שווינשטייגר סיכם: "אנחנו גמורים, אבל שמחים. אני לא יודע מאיפה הבאנו את האנרגיות להמשיך לרוץ".

באיירן מינכן ניצחה את ריאל ועלתה לגמר ליגת האלופות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully