וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטה וורלד פיס הורחק לשבעה משחקים

הכוכב האלים של הלייקרס יחמיץ את הסיבוב הראשון בפלייאוף בעקבות המרפק להארדן. בריאנט: "לא יודע מה עובר לו בראש"

מטה וורלד פיס הורחק לשבעה משחקים, כך הודיעה הלילה (רביעי) הנהלת ה-NBA, וזאת בעקבות המרפק אלים שהפורוורד של הלייקרס שלח לפרצופו של ג'יימס הארדן מאוקלהומה סיטי במשחק האחרון בין הקבוצות. המשמעות היא שוורלד פיס יחמיץ את המשחק האחרון של הלייקרס בעונה הרגילה (מול סקרמנטו), ועוד שישה משחקי פלייאוף. אם הלייקרס ינצחו בסיבוב הראשון (יפגשו את הנאגטס או המאבריקס), ייתכן שוורלד פיס יחזור לסיבוב השני היישר לסדרה מול אותה אוקלהומה סיטי.

כמובן שההרחקה גוררת תגובות מעורבות. אומנם מדובר בעונש קשה (לשם השוואה, אנדרו ביינום קיבל חמישה משחקי הרחקה על המכה שלו לג'יי-ג'יי בראה, שהייתה לא פחות אלימה ומכוערת), אבל במקרה של וורלד פיס, יש לשחקן עבר גדוש בתקריות (כזכור, הוא הושעה ל-86 משחקים ב-2004, לאחר שטיפס ליציע והכה אוהד של דטרויט בתגרה המפורסמת). חלק מהפרשנים תוהים על העונש הקל, אבל לאור הסגל היחסית קצר של הלייקרס, ייתכן שהעונש הזה עלול להם ביוקר.

קובי בריאנט לא ממש הגן על חברו לקבוצה. "קשה להיכנס לראש של בנאדם ולדעת מה בדיוק עובר לו בראש במצב הזה", אמר בריאנט, "לא דיברתי איתו על זה. בשביל להבין, צריך לשאול אותו".

וורלד פיס כבר התנצל על המהלך, שיעלה לו בין השאר 348 אלף דולר. "אני מתנצל בפני אוהדי הת'אנדר, ומחכה בקוצר רוח לחזור ולעזור לחבריי", כתב ארטסט לשעבר. מיט קופצ'ק, מנכ"ל הלייקרס, אמר ש"אנחנו לא מגנים אותו, אבל לא מקבלים את הפעולה. אנחנו מקבלים את החלטת הליגה, אך ממשיכים לתמוך בשחקן שלנו".

גם המאמן מייק בראון מפקפק בתמימות של וורלד פיס, שטען שזה היה לא מכוון. "מה אני אמור לעשות, להגיד שהוא שקרן?", שאל בראון, שהיה עוזר מאמן באינדיאנה כשארטסט השתולל בדטרויט, "הוא אמר שזה לא היה בכוונה. האם זה נכון? אני לא יודע".

אגב, ג'יימס הארדן מאוקלהומה סיטי עדיין לא חזר לאימונים מלאים מאז שחטף את אותו מרפק אלים לפרצוף. "זעזוע המוח שעבר הארדן ממחיש את הסכנה שבאקט האלים הזה, במיוחד כשזה מכוון לאזור הראש", אמר דייויד סטרן, "אנחנו ממשיכים להיות מחויבים להגן על שחקני הליגה, כולל הענשה נאותה לשחקנים עם היסטוריה של תקריות על המגרש".

מג'יק ג'ונסון: "וורלד פיס מביך אותי ואת הלייקרס"

צפו במרפק המכוער של וורלד פיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully