וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'יק ג'ונסון: "וורלד פיס מביך אותי ואת הלייקרס"

ב-NBA מצפים לעונש קשה לוורלד פיס על המרפק לפרצוף של הארדן: "מצטער, נראה רע". קובי יצליח לחפות עליו בפלייאוף?

מה יהיה עם מטה וורלד פיס? אולי מישהו חשב שאם רון ארטסט ישנה את שמו ל"שלום עולמי" הוא ישנה מעט את הקארמה שלו, אבל הלילה (בין ראשון לשני) האיש שטיפס ליציעים בדטרויט כדי להכות אוהד, המשיך במסורת המרגשת שלו, ושלח מרפק אלים לפרצופו של ג'יימס הארדן במהלך הניצחון של לוס אנג'לס לייקרס על אוקלהומה סיטי 106:114.

וורלד פיס חדר לסל וסיים אותו בדאנק מהדהד, והמשיך את האנרגיות ואת ההתלהבות היישר לפרצופו של הארדן. הפרשנים בארה"ב ניתחו שוב ושוב את האירוע בהילוכים חוזרים, בהם ניתן לקבוע שהמרפק של וורלד פיס היה די מכוון, ולא רק שהשחקן לא התנצל אחרי המגע או נרתע לאחור, אלא להפך, ישר שש אלי קרב וקפץ את אגרופיו כשהוא מוכן להתקוטטות.

רק לאחר מכן הוא ניאות לבקש סליחה. "הייתי מאוד אמוציונלי אחרי הדאנק, מאוד התרגשתי, ולצערי פגעתי עם המרפק בהארדן", התנצל ארטסט, "אני מקווה שהוא בסדר. הת'אנדר משחקים על אליפות השנה, כך שאני מתנצל בפניהם ובפני הארדן".

על פי הנהלת הת'אנדר, הארדן סובל מזעזוע מוח קל, ולא ברור אם ישחק בשני המשחקים האחרונים של העונה הרגילה. סרג' איבקה מספר ש"הייתי ממש מופתע מהמרפק הזה. כששאלתי את ארטסט למה הוא עשה את זה, הוא רצה להרביץ גם לי. אין לי מושג מה עובר לו בראש".

וורלד פיס אף הוסיף מסר בטוויטר, וכתב ש"אני זוכר שפעם גם אני חטפתי מכה כזאת ממארק גאסול וירקתי דם, זה היה לא נעים. ראיתי שוב את ההילוך החוזר, החגיגות שלי היו מוגזמות. לא ראיתי אפילו את ג'יימס, זה נראה רע".

אז איזה עונש יקבל וורלד פיס? הליגה תבחן את המהלך, וסביר להניח שהשחקן יורחק למספר משחקים. בניגוד למספר מדינות מהעולם השלישי, הפעם העונש יחול על העונה הנוכחית (!), וארטסט יחמיץ מספר משחקים מהפלייאוף. "זה היה מהלך קשה, מהלך מסוכן", אמר מאמן הת'אנדר סקוט ברוקס, "אסור שיקרו דברים כאלה בכדורסל".

קובי בריאנט אמר ש"אני בטוח שהוא יקבל השעיה", והמאמן מייק בראון מבין את ההשלכות של ההיעדרות הצפויה של הפורוורד, לאור היכולת הטובה של וורלד פיס לאחרונה והסגל היחסית קצר של הלייקרס. "מטה היה חשוב מאוד עבורנו בשני צדי המגרש בתקופה האחרונה, זו תהיה מכה קשה עבורנו", אמר בראון על השחקן שבחודש אפריל קלע 14.2 נקודות למשחק.

מג'יק ג'ונסון, כוכב הלייקרס בעבר ופרשן כיום, אמר ש"אלו רגעים מביכים עבורי כאדם שמייצג את הלייקרס. בשנה שעברה זה היה ביינום, ועכשיו זה. זה חוסר אחריות מבחינת הקבוצה, שתצטרך להסתדר בלעדיו בפלייאוף". אפילו הפרשן ברוס "לי" בואן אמר ש"אולי הארדן דיבר טראשטוק, אז מה? הוא גרם כזה נזק להארדן, עד שגרם לו לצאת מהמשחק. גם אני הייתי שחקן קשוח, אבל לא מלוכלך". מנגד, קובי בריאנט ש"מכה אחת לא תשנה את הדעה על השחקן. כולם יודעים שהוא בחור מתוק".

צפו במרפק המכוער של וורלד פיס

קובי יכול לחפות על ארטסט?

חבל שמדברים על אלימות בהקשר של המשחק המצוין הזה, שהסתיים רק אחרי שתי הארכות בין שתי מועמדות לאליפות. קווין דוראנט (בסוף הזמן החוקי) וראסל ווסטברוק (בסוף ההארכה הראשונה) החטיאו שלשות עם הבאזר שיכלו להכריע את המשחק עבור אוקלהומה סיטי, שההפסד הרחיק אותה מסן אנטוניו בקרב על ראשות המערב.

בניגוד לכוכבי הת'אנדר, שלא התעלו ברגעי ההכרעה, קובי בריאנט להט, והצעיד את הלייקרס לניצחון אחרי שכבר פיגרו ב-18 הפרש ברבע השלישי. "אתה תמיד יכול לצפות לזה", אמר פאו גאסול על ההתעלות של בריאנט, "אנחנו בונים על זה תמיד".

בריאנט עצמו הסביר ש"מה שחשוב ברגעים כאלה, זה פשוט להישאר דרוך ככל שניתן, רגוע ועם ראש נקי". קובי פתח את המשחק עם 3 מ-14 מהשדה, עד להתעלות הצפויה: "אני פשוט חייב לעשות את מה שאני חייב לעשות". גם בלייקרס יודעים: כל עוד קובי לוהט, ההיעדרות של מטה וורלד פיס לא חשובה.

הלייקרס ניצחו את אוקלהומה 106:114 אחרי שתי הארכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully