וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו ישוחח עם עטר בנוגע לתפקידו במכבי חיפה

24.4.2012 / 11:17

בחיפה רוצים שימשיך בצוות המקצועי, ללא קשר למלכה. שיחות עם קורנפיין לגבי מויאל יחלו בקרוב, עזרא מתקרב, גם מוגרבי ועומרי בן הרוש עדיין על הכוונת

המינוי של ראובן עטר לתפקיד מאמן מכבי חיפה זכה אתמול (שני) לשבחים רבים בקרב שחקני עבר, מאמנים וציבור אוהדי הכדורגל. כעת, לאחר ההכרזה על המינוי, נותרה שאלה אחת פתוחה בנוגע לעמדת עוזר המאמן. עטר רוצה לראות לצדו את צדוק מלכה, אבל במכבי חיפה היו רוצים שאריק בנאדו ימשיך בתפקידו ויבהירו זאת למאמן החדש. ההחלטה הסופית בעניין תהיה של עטר. אם בנאדו לא יהיה חלק מהצוות שלו, ייתכן שיקבל תפקיד בכיר במחלקת הנוער. גורמים בחיפה סיפרו אתמול כי קיימת מתיחות מהעבר עם מלכה, אבל זו לא תמנע את הגעתו לקבוצה וייתכן שתיערך פגישה בעניין. בנאדו שוהה כרגע בהשתלמות מקצועית אצל אברהם גרנט בסרביה וישוב מחר ארצה. לקראת סיום העונה הוא ייפגש עם עטר ויוחלט באיזה תפקיד ישמש. אלישע לוי עדיין שוקל שלוש הצעות, מהפועל באר שבע, בני יהודה ומכבי נתניה, והוא הבהיר למקורביו כי הוא בודק אופציות בחו"ל ועשוי לאמן בליגה אחרת בעונה הבאה.

ללא קשר, חן עזרא צפוי לעבור בתום העונה לחיפה, שעוקבת גם אחר פיראס מוגרבי ועומרי בן הרוש. גורם בכיר במכבי חיפה הגיב הבוקר על הפניה הלא רשמית לנתניה בעניין עזרא כשאמר: "נתניה הודיעה לנו שאם נרצה להעביר אותו, לא תהיה בעיה. אם עטר ירצה, הוא יהיה פה". ההערכה היא ששניים מהם, לכל היותר, ילבשו ירוק בעונה הבאה, וזאת בעקבות מדיניות המועדון לשדרג שחקני נוער מקומיים.

שחקן אחר שחיפה רוצה להחתים הוא קשר בית"ר ירושלים, קובי מויאל. לאחר שובו של מנכ"ל בית"ר איציק קורנפיין מחו"ל יחלו גם מגעים בעניין. מתברר כי הקשר לגבי מויאל נוצר עוד לפני שקורנפיין יצא לחופשה. ברשימה של אלי כהן נמצאים חן עזריאל, שבחיפה כבר הבהירו שלא יעמדו בדרכו, חיים מגרלשווילי וסינטאיהו סלליך שסביר להניח שלא ישוחרר. אם עטר יחליט להביא בלם זר לצד אדין צוצאליץ', ייתכן וגם אנדריי פיליאבסקי ייכלל בעסקה. "רק ראובן יחליט על סגל השחקנים שיעבוד איתו בעונה הבאה", הבהירו עוד אתמול בחיפה. "תהיה לו אוטונומיה מוחלטת בבחירת שחקנים, אבל כמובן שהוא יתאים את עצמו למדיניות שילוב שחקנים צעירים". ייתכן שעוד לפני הגעתו של עטר יגיעו שחקנים למבחנים במועדון, אבל כל החלטה בעניין תהיה של המאמן.

כזכור, אתמול לאחר המינוי של עטר אמר רוני לוי, שזכה בשלוש אליפויות ברציפות עם הקבוצה: "מדובר במינוי טוב מאוד. היה טבעי ששני הצדדים יפגשו שוב. אני מאחל הצלחה גדולה גם למכבי חיפה וגם לו. יענקל'ה ועטר הם צמד מצוין שיכול להוביל את מכבי חיפה להישגים". ניר קלינגר שגדל במועדון הוסיף: "הגיע הזמן של ראובן לקבל את מכבי חיפה. ממתין לו אתגר לא פשוט, אבל אני בטוח שהוא יידע להתמודד עם האתגר הזה. אני מאחל לו הצלחה". מי שהיה מרוצה מאוד מהשידוך היה כמובן בנו של הנשיא, אור שחר, שתמך במועמדותו של עטר לכל אורך הדרך.

יעקב שחר הודיע: "ראובן עטר יאמן את מכבי חיפה"

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully